/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Maksima lbilledstørrelse ved start
Fra : jensviggo
Vist : 545 gange
20 point
Dato : 17-10-12 03:22

jeg kunne godt tænke mig, at skærmen er fyldt ud ved start af f.eks et program som hotmail, hotmail ligger som et ikon på skrivebordet, og når jeg starter dette, er der kun ca. 3/4 af skærmen fyldt, altså skal jeg maksimere, og det er jeg godt træt af, kan vi fikse det?

mvh

jens viggo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-10-12 04:00

Med Windows XP er det ret nemt, højre klik på genvejen og vælg Egenskaber, cirka midt i det vindue som åbner står der ud for Kør: Normalt vindue
Du klikker ovre på den lille pil i højre side af linjen og vælger Maksimeret, klik på Anvend og OK
Så vidt jeg husker er det noget lignende på Windows Vista og Windows 7

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-10-12 07:59

det er det så ikke i 7, men det er da osse til at leve med, men det ville da være rart hvis

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 17-10-12 10:23

http://www.jiisoft.com/Default.aspx
hent det lille gratis program
virker fint

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-10-12 10:27

Uanset hvilken windows version du har så har IE den størrelse da dan sidst blev lukket ned. Er den maksimeret når du lukker den så er den også maksimeret når du åbner den.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-10-12 12:49

jeg bruger chrome

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-12 13:05

Citat
det er det så ikke i 7, men det er da osse til at leve med, men det ville da være rart hvis

Jo - det er det samme i både Vista og 7eren.....

Du skal på faneblad "genvej"

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 20 point
Dato : 17-10-12 18:38

Citat
det er det så ikke i 7, men det er da osse til at leve med, men det ville da være rart hvis

Det er det så os i Win7, hvis du har en genvej til Chrome browseren på Skrivebordet,
så kan du højreklikke på den og vælge Egenskaber og i feltet Kør klikker du på den pil
ude til højre og vælger Maksimeret, klik så Anvend og OK

en lille video hvor jeg indstiller det
http://www.youtube.com/watch?v=WaT38I6Kpbk

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 24-10-12 09:01

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-12 17:41

var så lidt