/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skrivebord
Fra : jensviggo
Vist : 435 gange
21 point
Dato : 15-10-12 09:37

Jeg ved ikke rigtig, her til morgen har jeg oprettet en genvej på skrivebordet, genfraven er Skat, da jeg havde givet den navn og udfør kom ikoner frem, og var et blankt stykke papir, hvidt med øverste højre hjørne bukket, hvad siger vi nu Klaudi, det er ikke som det skal være, hvad har jeg overset, har kørt det fra peecee som du anbefalede.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-12 10:26

Virker genvejen som den skal? Hvis ja så er det bare at højre klikke på den farveløse ikon og vælge Egenskaber, i vinduet som åbner er en knap du kan klikke på Skift ikon, så er det bare at finde og vælge en ikon i mappen
eller måske selv lave en passende ikon

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 21 point
Dato : 15-10-12 20:23

Du må have et eller andet program der sletter dine favikoner!

Her er lige en anden udgave af e-boks

Hent skatikon http://peecee.dk/upload/view/387561
og gem det i c:\windows mappen,
højreklik på genvejen til Skat og vælg Egenskaber,
vælg Skift ikon, klik på Gennemse og navigér til c:\windows mappen,
find det hentede ikon og vælg det, klik Ok

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 24-10-12 09:02

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-12 17:40

sæl'tak