/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Opsætning af Microsoft Outlook
Fra : Dulce01
Vist : 311 gange
20 point
Dato : 14-10-12 16:05

Hej,
Jeg har problemer med opsætning af Outlook 2010. Er nået til Microsoft Exchange server, og vil gå tilbage da jeg mener det er forkert.. men det kan jeg ikke!
Har lavet flere systemgendannelser og afinstalleret Microsoft office og installeret den igen, og den er stadig nået til Microsoft Exchange server. Jeg takker mange gange for et godt råd.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-10-12 17:15

du skal sætte den til manuel opsætning lige starten af installationen så skulle du kunne komme ind og sætte den op

Kommentar
Fra : Dulce01

Dato : 14-10-12 17:25

Mit problem er at jeg ikke kan komme tilbage til starten af opsætning.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-10-12 18:10

her er en lille nem billede guide der kan hjælpe dig videre http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26036

Kommentar
Fra : Dulce01

Dato : 14-10-12 21:40

Jeg kan ikke åbne Outlook, der står "der er ingen forbindelse til Microsoft Exchange. Outlook skal være online"

Kommentar
Fra : Dulce01

Dato : 14-10-12 22:05

Det står der selv om jeg er online hele tiden.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-10-12 22:29

følg punkt 1, 2 og 3 i det link jeg lagde
i fanen email vælger du den konto du har fået lavet ved en fejl og trykker på "Fjern"

Du kan nu fortsætte med at oprette den rigtige konto

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-10-12 22:40

Skulle måske lige nævne at det godt kan være at du ikke får lov at fjerne exchange kontoen.
Hvis det sker skal du istedet oprette den konto du gerne vil have og derefter vælge den nye konto som primær emailkonto. Når det er gjort kan du få lov at slette exchange kontoen.

Kommentar
Fra : Dulce01

Dato : 15-10-12 13:14

Hej igen,
Jeg kan ikke åbne Outlook.