/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Mange netværk
Fra : loberg
Vist : 498 gange
500 point
Dato : 13-10-12 12:09

Jeg har windows 7. jeg har haft en del forskellige netværk ,trådløs mm og som det sidste hat jeg fundet ud af at jeg vil bruge min mobil, xperia arc s . Der går også fint nogle gange men der er probler nogle gange. Men ingen probmer når jeg køre trådløst.
Jeg er opppe på netværk 23 og lan- forbindelse 7 . Trødløs netværksforbindelse 4 .
Det er temmelig mange. Hvordan 0 tiller man det uden at jeg sletter for meget. Det ville være rart hvis jeg kun har en. ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-10-12 12:22

Klik på ikonet ved uret og så klik på Åbn Netværks-og delingscenter
klik så på Rediger indstillinger for netværkskort,
her højreklikker du på dem du ikke vil have og vælger Slet!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-10-12 13:06

Citat
klik så på Rediger indstillinger for netværkskort

klaudi, du huske forkert
Du skal ind i Administrer trådløse netværk, derinde kan du slette dem.
Og den nemmeste vej er at søge på Administrer, i windows søgning, så burde det være nr. 5 på listen.

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 13-10-12 13:55

ok er tjekket. men hvad med de netværk 23 og lan- forbindelse 7 ? 23 er ret mange

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-10-12 14:37

Du sletter dem du ikke vil have og så omdøber du den du vil beholde!

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 13-10-12 16:58

Hvor finder jeg dem så jeg kan slette dem ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-10-12 17:12

Klik på Netværks ikonet ved uret og så klik på Åbn Netværks-og delingscenter
klik så på Rediger indstillinger for netværkskort,
her højreklikker du på dem du ikke vil have og vælger Slet!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 13-10-12 17:15

Og de trådløse som webnoob skriver
Citat
Du skal ind i Administrer trådløse netværk, derinde kan du slette dem.
Og den nemmeste vej er at søge på Administrer, i windows søgning, så burde det være nr. 5 på listen.

på min kom Administrer trådløse netværk som nr 3

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 13-10-12 17:26

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-10-12 17:35

sæl'tark