/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Konkurrenceevnespørgsmål
Fra : theipeter
Vist : 711 gange
10 point
Dato : 11-10-12 19:20

1. Skal Danmark bibeholde de rød-hvide farver i Dannebrog?
2. Skal Danmark udskifte de rød-hvide farver i Dannebrog, med gul-blå?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-10-12 20:04

Skift korset ud med en halv måne, og nederste hjørne af flaget kunne så være blåt med stjerner.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-12 23:05

Citat
1. Skal Danmark bibeholde de rød-hvide farver i Dannebrog?
2. Skal Danmark udskifte de rød-hvide farver i Dannebrog, med gul-blå?

Det er jo ikke noget der står til diskussion overhovedet...

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 10 point
Dato : 11-10-12 23:09

Hvad går dette hjernedøde spørgsmål ud på?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 11-10-12 23:15

poten, spørgsmålet er en parodi på PeterTheisen, spørgsmålet går ikke ud på noget som helst, ingen svar er forkerte.

Personligt går jeg ind for afveksling, så jeg synes vi skal bytte rundt på rød og hvid i flaget, så vi de næste par århundreder har et hvidt flag med rødt kors.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-10-12 01:04

Citat
så vi de næste par århundreder har et hvidt flag med rødt kors.
der går ikke et par århundrede før vi får besked på at et flag med rødt kors på hvid bund er Englands flag:
http://da.wikipedia.org/wiki/Englands_flag

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-10-12 01:09

Citat
der går ikke et par århundrede før vi får besked på at et flag med rødt kors på hvid bund er Englands flag:

Øv, de har allerede stjålet min idé
Så må vi finde på noget andet, rødstribet kors med striber på tværs på en rødstribet baggrund, med striberne på langs.

Kommentar
Fra : theipeter

Dato : 12-10-12 05:20

Citat
Skift korset ud med en halv måne, og nederste hjørne af flaget kunne så være blåt med stjerner.

ja det lyder smart,
så snyder vi muslimerne til at tro, at vi ikke er Danske, og får olien til halv pris.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-10-12 11:17

Citat
så snyder vi muslimerne til at tro, at vi ikke er Danske, og får olien til halv pris.

Hvor lang tid tror du så der går, inden Møger Den Skøre igen igen igen igen igen igen igen igen igen sætter afgiften op igen ?

Selv de CO2 neutrale træpiller fik et ordenligt gok opad.
-Og sjovt nok, hvem fyrer egentligt med træpiller..? Det er ikke de rige fra Øresunds område - nej, det er de fattige fra udkants Danmark - også kaldet "spidsen af den rådne banan".

En anden sjov ting, nu smutter Sohn - I ved ham, der gav Erich Honecker en tungeklasker.
Nå ja, han han også siddet ca. 13 mdr. på ministerposten, såeeee... pensionen sku' være sikret.

Tommy

Godkendelse af svar
Fra : theipeter

Dato : 12-10-12 12:38

Tak for svaret poten.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 12-10-12 16:36

Jamen selv tak for at du stopper med disse åndede spørgsmål - dem får vi jo rigeligt af i forvejen...