/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Exel
Fra : jensviggo
Vist : 858 gange
50 point
Dato : 11-10-12 12:36

Jeg har installeret office 2010, excel viser når man indtaster beløb € i stedet for kroner, kan man lave det om til kr.

mvh

jensviggo

Accepteret svar
Fra : hedefelt

Modtaget 60 point
Dato : 11-10-12 13:11

Du markere den eller de celler du vil have rettet - og højre klikker og markerer "Formater celler..."

Den menu du får frem går du i fanen Tal - er nok der du automatisk kommer til! - klikker på valuta - her kan du definere antal decimaler og lige nedenunder kan du ændre symbol til "kr."

Håber det var svar!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-10-12 13:43

særdeles flot, nu skal jeg ha´ det prøvet

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-10-12 14:16

det virker

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 11-10-12 14:17

Tak for svaret hedefelt.