/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DAT-fil
Fra : sdam
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 11-10-12 09:24

Jeg har et hav liggende af dat-filer! Kan de slettes uden videre ????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-10-12 09:29

Citat
Kan de slettes uden videre ????

Nej, jeg har 7.761 og de hører til forskellige programmer + systemet!

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-12 11:31

Hvis du har en masse gamle unødige filer, så prøv disse.
Det anbefales at du ikke rører ved indstillingerne, husk backup før du går igang.
Wise Disk Cleaner og Wise Registry Cleaner

http://www.wisecleaner.com/download.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-10-12 11:46

Citat
Jeg har et hav liggende af dat-filer! Kan de slettes uden videre ????

Hvis du ikke ved hvilket program der har oprettet dem så lad være med at slette dem!

Så NEJ til at de kan slettes uden videre.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 16-10-12 11:39

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : Klaudi