/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Baby og børnemesse i weekendden
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 335 gange
75 point
Dato : 11-10-12 08:48

Hej

Prøver lige igen - for det var fine ting men kunne vinde med det andet link - men ak ingen biletter kunne vindes.

Sidst jeg var der inde var der en milion (måske en ansels overdravet ;)) der havde fået fribiletter og ikke dem fra bladet Voresbørn.

Så nu tænker jeg, er der nogen der ved hvor de fik disse fribiletter fra? Jeg gider ikke betale for at få lov gtil at købe en hel masse

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-12 09:06

Nå det gider du ikke...

Har du penge så kan du få og har du ingen så kan du gå - synges der i en gammel sang...

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 11-10-12 09:37

Ja og jeg vil godt ha lov at mene at det er noget pjat at jeg skal betale for at komme ind og bruge en masse penge.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-12 10:34

Mon ikke billetterne bliver delt ud ved køb i f.eks Babysam, hvis de udstiller på messen kan det være nærliggende at tro.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-12 11:03

Citat
Ja og jeg vil godt ha lov at mene at det er noget pjat at jeg skal betale for at komme ind og bruge en masse penge.

Klart nok, det har du også lov til at mene...

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 11-10-12 12:20

nej babysam og andre butikker deler ikke biletter ud - har tjekket

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-12 14:04

Kan jo være de gjorde det sidste år, men ikke i år

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 11-10-12 14:11

Ja, men tænkt hvis der var et sted de udkevet masse af fribiletter ville jeg nødig gå glip af dem

Synes det er dyrt 2x80 kr. babyen er dog gratis for at få lov til at købe deres vare

Annuller spørgsmålet
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 15-10-12 10:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål