/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
pgo big max problem
Fra : Bulle82
Vist : 578 gange
51 point
Dato : 10-10-12 15:53

har en pgo big max. den er ikk tunet, kun fået taget "ringen". så vidt jeg ved er alle dele orginal.
problemet er at den godt kan starte og stå i tomgang, men går ud med det samme når du bare tænker på at røre gassen. den smider osse benzin ud af karburator. har prøvet at rense karburator og næsten resten af scooteren. og nyt benzin på og filter. hvad kan det være. ny karburator eller ?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 51 point
Dato : 11-10-12 01:14

Hvis der kommer benzin ud af karburator, er det smømmer nålen der ikke lukker for benzinen.
du skal justere svømmeren.
http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=4472

http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/service_karburator.php

Kommentar
Fra : Bulle82

Dato : 11-10-12 11:00

gjorde alt hvad der stod i guiden. nu kører den igen. takker

Godkendelse af svar
Fra : Bulle82

Dato : 11-10-12 11:01

Tak for svaret mig-selv. gjorde hvad der stod i guiden. og nu køre den igen. indtil vidre

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-10-12 12:06

Der er også lige vejr til en tur i det blå.