/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Baby og børnemesse i 13-14 oktober
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 685 gange
200 point
Dato : 10-10-12 15:18

Hej

Sidst jeg var der inde var der en milion (måske en ansels overdravet ;)) der havde fået fribiletter og ikke dem fra bladet Voresbørn.

Så nu tænker jeg, er der nogen der ved hvor de fik disse fribiletter fra? Jeg gider ikke betale for at få lov gtil at købe en hel masse

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 200 point
Dato : 10-10-12 21:26

Spørg i butikker med babyudstyr? Måske har de billetter, de deler ud af?

Og ellers kig videre her: http://www.babybusiness.dk/emne/babymessen/

Godkendelse af svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 10-10-12 21:34

ingen af baby butikker udler og jeg har prøvet at skrive til flere af medancongerne men denne side er da vær at se efter på