/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Klarer Krag sig dårligt?
Fra : PeterTheisen
Vist : 561 gange
10 point
Dato : 10-10-12 11:45

Er det bare mig, eller klarer Krag sig bare vildt dårligt i dette interview med Clement?

http://www.dr.dk/tv/se/hos-clement/hos-clement-5#!/

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-10-12 13:14

En ting jeg lod mærke til. Da Clement viste en planche om, hvem der havde gavn af skattereformen, så var det squ sjovt nok de rige.
Jo mindre vedkommende tjente, desto mere blev vedkommende plukket.

Det var der eller ikke de toner der blev spillet, op til -og under valgkampen....

Som jeg altid har sagt; Når en rød regering træder til, kan du altid være sikker på én ting; Afgifter på alt - selv svulmningafgift på pind is

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 10 point
Dato : 10-10-12 13:34

Som Tommy ved, var der også isafgift, inkl på softice, i Foghs og lille lars' tid (sikkert også før), fedtafgiften var en blomst der groede i VKO's have, så den ene side har ikke noget at lade den anden høre.

Jeg har ikke set Clement, får knopper af ham, alt tyder på Vilhelmsen vinder slaget, men jeg tror ikke hun vinder krigen (om at få SF til at svulme til der kommer afgift på), men hun vil -et stykke tid?- være populær hos SF-vælgere "Det gode gamle SF er tilbage, vi kan hygge og snakke sammen i årevis, uden at forholde os til de barske realiteter."

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-10-12 13:41

Citat
Jeg har ikke set Clement, får knopper af ham

Samme her, den øretæveindbydende klaphat giver ikke folk een eneste chance og afbryder hvert andet sekund for at få de svar som kun han vil have.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-10-12 13:48

Clement har jeg kun set en gang unplugged, på Frederiksberg Metrostation, han stillede sig selvfølgelig lige foran døren så folk ikke kunne komme ud, det rene geni-i selvopfattelse

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 10-10-12 14:50

det bliver sikkert bedre når hun bliver voksen

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 10-10-12 15:36

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 10-10-12 15:50

Jeg orker simpelthen ikke at se og høre mere om denne pseudobegivenhed - forkvindevalget förstås i et parti, der i den grad er tillagt en betydning helt ude af proportioner - som også de konservative.
Var der bare en smule ansvarsfølelse hos dem vi har valgt, satte de 4 største partier - A-B-O-V , som i alt væsentligt dækker danskerne flest, sig sammen i en samlingsregering. Herregud, vi er ca. 5 mio i et stort set homogent samfund (endnu da). Ved godt, at Enhedslisten rettelig hører hjemme blandt de 4 største - men jeg går frejdigt ud fra, at de ville have sig frabedt at være en del af en sådan kvartet.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-10-12 16:34

Jeg har lagt mærke til længe,at vagnr er rørende enig med regeringen i,at alle dårligdomme i vort samfund,skyldes den forrige regering.

Så er det jeg tænker,er det så ikke den nuværende regerings pligt at ændre det.Det er jo trods alt en "flertalsregering",sammen med EH.

Selvfølgeligt kan S,SF og R,være bundet af forligsaftaler,som de selv har underskrevet......og dermed accepteret.

Derfor er det ynkeligt at høre regeringens bortforklaringer,f.eks.hvad angår økonomien:
Inden valget var alt VKO`skyld.Nu er det endelig gået op for dem at vi har en verdensomspændende økonomisk nedtur.......som den nuværende regering så sandelig ingen andel har i.

Dobbeltmoralen er total.

NB.:Jeg så også Krag`s pinlige forklaringer i Clement`s.Havde faktisk lidt ondt af hende.Hun havde intet at forsvare sig med.Vælg hende til formand......og show`et vil fortsætte.

M.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-10-12 17:42

Mosebaek, jeg har lagt mærke til, at mange her beskylder den nuv. regering for ting, der stammer fra den tidl, fx her Tommy for en isafgift, som jeg tidligere har vist i hvert fald også fandtes i 2006, ligesom fedtafgiften, iværksætterskatten, skatten på hjemmearbejdsPC'er og -mobiler også blev indført under VKO-styret.

De partier der sidder med regeringsmagten og embedsværket må stå på mål for det de får gennemført, dvs VKO for de tåbeligheder de fik indført, ligesom SRSF må stå til ansvar for det de får indført af tåbeligheder.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-10-12 17:44

Selv tak, PT