/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvad er Trend Micro Service?
Fra : spimmer
Vist : 757 gange
200 point
Dato : 09-10-12 11:56

Hejsa.
Jeg har fået en mærkelig opgave: Hvad er Trend Micro Service?
spimmer.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-10-12 12:12

Kan du uddybe spørgsmålet lidt? Opgave, skoleopgave??? Eller noget noget på din computer???
Trend Micro laver bl.a. antivirus programmer som man også kan bruge som online service.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 09-10-12 12:29

Jeg er IT-Hjælper ved ÆldreSagen, så jeg går ud fra at det er noget med en computer.
spimmer.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 09-10-12 12:38

ok... spørgsmålet er nok er det en proces der kører på en pc som har et problem?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 09-10-12 12:43

Hvis man googler navnet, så kunne det godt ligne en trojaner der ligger og driller derude.
avg antivirus skulle kunne tage den

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-10-12 13:48

Jeg er IT-Hjælper ved ÆldreSagen

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 200 point
Dato : 09-10-12 14:10

mig-selv, spimmer kan jo være en frivillig IT-Hjælper!!! Så styr dig lige. tak...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-10-12 14:22

Ingen tvivl om at det kan klassificeres som en trojaner, men det er det ikke. Hvis du går ind på deres hjemmeside http://www.trendmicro.com/us/index.html så vil du finde ud af at, som jeg sagde, laver de antivirus programmer og de laver online scannere.

Et bedre svar kan man nok ikke komme med når der ikke er flere detaljer om spørgsmålet.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 09-10-12 15:18

Ja jeg er frivillig IT-Hjælper.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 09-10-12 20:54

lad mig læse mad hvad i finder ud af hej hej
hilsen steen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-12 09:20

Lyt til webnoob som er kommet med det rigtige svar. Det er det mest brugte antivirusprogram i den offentlige forvaltning. Det findes på stort set alle pc'ere tilknyttet; Hospitaler, Plejehjem, Skoler, Biblioteker, Jobcentre, osv.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 07-12-12 05:55

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-12-12 12:40

- ikke megen hjælp spimmer, god weekend / jul til dig og dine...