/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Jeg undres ...........
Fra : Troldepige
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 08-10-12 21:06

Burde man ikke have pligt til, at læse sine egne links ordentligt inden man stiller et spørgsmål derudfra????

Peter Theisen (som har udelukket mig fra sine spørgsmål) undrer sig over, at en kontanthjælpsmodtager, forsørger, kan få 13.732 kr. pr. md. brutto når en dagpengemodtager kun får 11.374 kr. pr. md. brutto.

Som dokumentation for dette linker han til en side hvoraf det fremgår, at en fuldtidsforsikret dagpengemodtager får 17.073 kr. pr. md.

http://kandu.dk/spg164317.aspx

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-10-12 21:29

Kan det undre dig? Vi laver hans lektier og han kan ikke en gang finde ud af at fremskaffe korrekte oplysninger på nettet.

At han så også stiller de samme spørgsmål andre steder på nettet, det gør ikke sagen bedre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-12 22:38

Har sagt det masser af gange:
PeterTheissen =

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 100 point
Dato : 08-10-12 22:53

Citat
Vi laver hans lektier

Den har jeg også tænkt

Og når man læser hva han skriver har han jo virkelig brug for hjælp spørgsmålet er så bare om man gør sig selv en bjørnetjenste, man kunne jo ende med at han få parktis plads i ens firma eller let og ret bliver ansat til en ordenligt job da han har gode skole papir og så er man som han kollega godt og grund på den eller ...... man kan hjælpe ham gennem sit arbejde her

og Troldepige hva kan du dog ha gjort... du virker ellers altid så blid

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-10-12 23:50

Man skulle tro at Peter Thisen har lært noget af Jørn.
De er lige ihærdige med at genere os andre.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-10-12 06:51

Citat
og Troldepige hva kan du dog ha gjort... du virker ellers altid så blid

Selv det rareste menneske kan jo få nok.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-10-12 14:11

Ja troldepige, man kan få nok. Også selv om man er et sødt og høflige menneske.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-12 14:22

Som vanligt når svarene ikke passer PeterTossen, eller der ikke ASAP kommer svar annullerer han begge hans seneste spørgsmål. Ganske imponerende statestik han kan præstere.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 09-10-12 14:23

Personligt er jeg ligeglad om jeg få 10 eller 1.000 point for et svar og jeg kan endda finde på at komme med et lille ekstra godt råd selv om jeg kan se at en anden har lavet et flot og godt svar inden jeg så det og nøjes med det gode råd.

Men måske skulle der være en regl om at man ikke kan stille spørgsmål for mindre end xx antal point og få at få det kræver det så man man har været logget ind xx antal gange - udtagen første gang man er bruger.

Jørn kan så godt stille ét spørgsmål om dagen på ny profil men kun det ene og den unge mand kan kun stille spørgsmål med jævne mellemrum.

En anden ting kunne være dejligt at se hvem der har stillet spørgsmålet så hvis man ikke lige gider så springer man over.

Tja det var bare en idé - undskyld Troldepige jeg lige låne dit indlæg

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-10-12 18:29

Citat
Tja det var bare en idé - undskyld Troldepige jeg lige låne dit indlæg [Blink]

Helt i orden.

Egentlig har de fleste af os vel den samme holdning til PT, jeg syntes bare, at det var så himmelråbende dumt, at sammenligne en deltidsforsikret's dagpenge med en fuldtids kontanthjælpsmodtager.

Godkendelse af svar
Fra : Troldepige

Dato : 09-10-12 18:31

Tak for svaret Tak_for_hjælpen.

Jeg var i tvivl, om jeg skulle acceptere dit svar eller granner's, for der findes jo ikke et rigtigt svar på mit spørgsmål.
Men du rammer hovedet på sømmet, synes jeg.

Men ja, granner, jeg har afsløret ham med 2 forsk. profiler på K10.dk .

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 09-10-12 18:42

Der er mange ting som er tåbeligt

Fik den idé at lave et godt råd med studieportalen hvor man kan få hjælp til sine lektier så hvem ved måske er vi heldig