/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
.XEF file
Fra : Numan
Vist : 540 gange
82 point
Dato : 05-10-12 22:28

Hej Kandu

Jeg har virkelige bruge for hjælp.
Jeg har en CD hvor der er en mappe med nogen billeder og vigtige oplysninger i med en .XEF file jeg har lavet kode på den. Men nu kan jeg desværre ikke huske kode.

er der ikke noget man kan gøre ved det at finde koden. har virkelige bruge for det oplysninger og billeder.

Numan Ú.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-10-12 22:32

Hvad er en .XEF fil?

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 05-10-12 22:50

KEnder du Programmet WinAce ligesom WinRar der kan man lave kode til mapper

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-10-12 23:07

Nej!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-10-12 00:50

Hele meningen med kodeord til data er jo at de skal være skjult for dem, som ikke kender koden.

Hvis der var en vej uden at huske koden, ville det jo ikke være noget værd.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-12 08:56

Mener du ikke EXIF data?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-12 09:12

Citat
Ubesvarede

- Besvarede

- Annullerede

- Slettede

Ialt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-10-12 09:15
Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 82 point
Dato : 06-10-12 12:10

Taget fra winace egen hjemmeside
http://winace.com/
Citat
Sorry, but there is nothing we can do about that. The encryption used in Ace/WinAce is pretty tight - it is basically a 160bit Blowfish encryption, which is almost as powerful as 168bit Tripel-DES encryption, which, as far as we know, has not been hacked yet.

The only way to hack into a file that has been password protected with WinAce is to use "brute force", which generally means to try to enter all possible passwords or combinations of numbers and characters. However, even with a fast computer, this may take months or even years, depending on the length of the password.

There is one thing you might want to try though:
The password encryption is case sensitive. Maybe you accidentally had caps lock turned on when you previously entered the password.

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 07-10-12 00:42

Citat
TEIL

HVAD PRØVER DU PÅ

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-12 08:48

Citat
TEIL

HVAD PRØVER DU PÅ

Jeg tror han prøver at fortælle dig at det er en dårlig statistik du holder dig!

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 6
- Annullerede 14
- Slettede 0
Ialt 21

http://www.kandu.dk/faq.aspx
http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-10-12 18:58

Godkendelse af svar
Fra : Numan

Dato : 07-11-12 01:10

Tak for svaret webnoob.