/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Oversættelse til engelsk
Fra : hightowernr1
Vist : 896 gange
100 point
Dato : 01-10-12 19:35

Jeg er ved at køre surt i mit engelsk og mangle at oversætte dette. Skal bruge det til en fremlæggelse.
Er der en der vil hjælpe mig? der sidder sikkert en der har nemmere ved engelsk end jeg. vil bare blive super glad

Konklusionen må for Oliver være, at kantinemaden på skolen har fået en lille fremgang i de senere år. Fra 2009 til 2012 er der solgt 2,1% mere kantine mad. Jeg tror at selvom forældre var så meget imod projektet, at han bidrog til en lille ændring.
Ramsey har reddet en masse restauranter fra at gå konkurs. Desværre har der været to tilfælde af selvmord af tidligere ejere. Men man kan vel næppe bebrejde Ramsey, da han forsøgte at hjælpe, men måske det allerede var for sent.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-10-12 20:00

Ja, det kniber da åbenbart også gevaldig med det danske...

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 01-10-12 20:12

Det må du meget undskylde, det var nok ikke lige den bemærkning jeg havde brug for. Forstår ikke altid hvorfor folk kommer med dum smarte bemærkninger herinde. Troede det var en seriøs side.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-10-12 23:57

OK, måske ikke så smart en bemærkning - måske dette er bedre så:

The conclusion must for Oliver is, that canteen food at the school has been a small increase in recent years.
From 2009 to 2012, sold 2.1% more cafeteria food. I think that if parents were so opposed to the project, he contributed to a slight change.
Ramsey has saved a lot of restaurants from bankruptcy. Unfortunately, there have been two cases of suicide of former owners. But you can hardly blame Ramsey when he tried to help, but maybe it was already too late.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-10-12 08:53

Med denne slags "lektie" spørgsmål, kan jeg anbefale dig at søge hjælp på Studieportalen.dk

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 100 point
Dato : 02-10-12 12:47

the conclusion must for Oliver be that the canteen food has had a small increase in the resent years from 2009 to 2011 there has been an increase in sale of 2.1% i think that even if the parents were against the project that he contributed a little Ramsey has saved a lot of restaurants from bankruptcy sadly there has been to cases of suicide among previous owners but i don't think you can blame that on Ramsey as he tried to help but it might have been too late

Godkendelse af svar
Fra : hightowernr1

Dato : 03-10-12 11:05

Tak for svaret fun2.
Og jeg vil lige prøve at tjekke studieportalen.dk ud. Jeg kender ikke lige siden.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-10-12 11:09

Citat
Og jeg vil lige prøve at tjekke studieportalen.dk ud. Jeg kender ikke lige siden.

Det ville jeg nu også gøre med den ubehjælpelige oversættelse du lige har accepteret!

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 03-10-12 12:02

Tak for point.
Marken84, min oversættelse er næppe perfekt, det tog kun et øjeblik at lave den. Der mangler også noget tegnsætning. Men din oversættelse starter med "The conclusion must for Oliver is" og det er altså noget vrøvl.