/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Kan homoseksualitet "kureres" ?
Fra : Bambinox
Vist : 563 gange
15 point
Dato : 01-10-12 13:30

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/480502:Udland--Californien-forbyder-forsoeg-paa-at-kurere-homoseksualitet

Kan homoseksualitet "kureres". Der er der nogen, som mener ...

? Bør det "kureres" ? - Hvad mener du ?

Ja, nu er der kommet en lov om det i Californien ...

P.S - Det er ikke noget, som jeg selv "lider af", da jeg er gift med en quinde siden 1977
og til nu

Mener dog, at "det må folk selv om" Og det skal andre ikke blande sig i ...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 01-10-12 13:42

Jeg tror vores sexualitet er dybt indgroet i os, og ikke er noget man lige kan ændre, ellers havde jeg nok prøvet at tjene de 65 mio, en eller anden rig kineser giver i dusør for at omvende sin lesbiske datter

For nogle år siden var der en historie om en læge i USA, der var kommet til at ødelægge en nyfødt drengs penis under omskæring, at han lavede barnet om til en pige, og forældrene opdrog hyn som pige. Men da han blev gammel nok, vidste han det ikke var det han var, og så måtte han genopereres til mand (selv om han nok ikke kom til at være fuldt funktionel)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-10-12 13:45

Citat
Og det skal andre ikke blande sig i ...

HVORFOR FANDEN GØR DU DET SÅ JØRN FLEMMING HELVEG RUDOLPH

Kommentar
Fra : Bambinox

Dato : 01-10-12 13:56

Knyt næbbet, marken84 ...

Hvor er du dyyyygtig - kan skrive med fed skrift

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-10-12 14:08

Selvfølgelig kan prutkarle og lebber kureres. Det kræver bare at de tror på gud og beder 30 gange om dagen..... og ellers får tæsk, hver eneste gang de tænker slige tanker.......Nej, det er pjat.

Men paradokstalt er det, at beretningen om Lot og hans folk (mænd og mænd) findes hele otte steder i Koranen (bl.a. 26:160-175 og 7:80-84) - foruden at der kort refereres til den, tre andre steder.
I vore dages muslimske samfund er mange mest tilbøjelige til at lukke øjnene og stiltiende acceptere homoseksualitet. Såeeee, på det område er muslimerne lige så langt "fremme" som vi i de vestlige lande er det.

Tommy.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-10-12 14:09
Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-12 14:41

For at kurere noget kræves at det er en SYGDOM....

Det er homosexualitet IKKE....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-12 14:44

Citat
P.S - Det er ikke noget, som jeg selv "lider af"

Hvorfor tror du de lider

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-10-12 14:44

Citat
For at kurere noget kræves at det er en SYGDOM....

Det er homosexualitet IKKE....
AHAAAAA, vi har en læge tilstede.

Kommentar
Fra : Bambinox

Dato : 01-10-12 14:55

Synes, at det er horribelt, hvad der foregår i muslimske lande og Kina med hensyn til disse mennesker !

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 01-10-12 15:07

Citat
Synes, at det er horribelt, hvad der foregår i muslimske lande og Kina med hensyn til disse mennesker !

Som altid undrer jeg mig over religion, eller mere præcist, hvad mennesker der kalder sig religiøse kan bruge deres religion til!

Gud skabte menneskene, hvis han ikke kan lide bøsser, kunne han lade være med at lave den model, alternativt ramme dem med en tordenkile som fejlskud! Nå nej, han er ufejlbarlig

I det gamle testamente kunne han da stadig bruge tordenkiler, saltstøtter mv., nu er han vist gået på pension!

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 15 point
Dato : 01-10-12 15:24

Citat
For at kurere noget kræves at det er en SYGDOM....
Det er homosexualitet IKKE....

Hvad der er "sygdom" er et definitions spørgsmål. Indtil 1981 var homoseksualitet på sundhedsstyrelsens liste over sygdomme, men den er fjernet, så homoseksualitet er ikke en officiel sygdom i Danmark.

Naturligvis kan man ikke kurere folk for at være homoseksuelle.

Godkendelse af svar
Fra : Bambinox

Dato : 01-10-12 15:30

Tak for svaret fun2.

Kommentar
Fra : Bambinox

Dato : 01-10-12 15:32

+ Tak til jer andre ...

(Især marken84 og Alfred E. Neuman (alias Stauenberg) for nogle Super relevante svar

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 01-10-12 20:24

Selvfølge kan homoseksualitet stoppes det kræver kun at man tager en kaliber 45 og skyder knoppen af folk så holder vi op med disse ting.
alan57