/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Babapapa dvd
Fra : Helle10
Vist : 589 gange
200 point
Dato : 29-09-12 22:51

Hej

Er der en af jer, der er stødt på Babapapa dvdér på dansk - jeg har ledt højt og lavt, og søgt nettet, men uden held :(

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-09-12 22:57

Men det er ikke DVD, kun voksne, der kan se den store eller lille forskel.

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 29-09-12 23:03

Hej :)

Tak, jeg har set filmene på you-tube, og de er fine nok, ville sagtens kunne gå, men ville helst have dem som selvstændige film, hvis de findes :)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-09-12 23:04

Du kan hente det ned på din pc med disse 2 gratis programmer, søg selv, vejledning findes på tuben

StreamTransport
JDownloader

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-09-12 23:07

OK: kan se jeg lige kom efter dit indlæg, men tror ikke du finder dem på en DVD
altså som købe DVD, da jeg mener de ikke er udkommet i DK med Dansk tale
du kan få dem med Engelsk, men du kan jo hente dem ned og brænde over på en dvd

Og smide nogle sjove mærkater på skidtet.

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 29-09-12 23:10

tak, jeg vil kigge på dem, det var da en god mulighed... jeg lader lige spg stå åbent lidt, hvis andre skulle have set dem stå et sted.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 210 point
Dato : 29-09-12 23:21

Gratis program til at lave dine egne dvd, bare træk filerne over i programmet og klik OK
du kan så lave ekstra menu´er med tekst og så videre, og så er det hurtigt
kræver sikkert at du har et brænde program, ellers følger der et med
AVStoDVD
Ved ikke om du får hele programmet elle bare en Downloader
filen BØR fylde omkring 30MB
http://sourceforge.net/projects/avstodvd/

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 29-09-12 23:22

super, tusind tak - jeg prøver :)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-09-12 23:24

36,4mb..
Hvis du klikker på direkte link

Godkendelse af svar
Fra : Helle10

Dato : 29-09-12 23:25

Tak for svaret mig-selv., tak fordi du tog dig tid til at sende links mv. :)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-09-12 23:32

Har selv haft stor fornøjelse af programmet, da jeg brugte DVD som afspller.

Eller burde du vel tænke på at smide et stik i dit TV, direkte fra din PC,
så kan du se alt, uden forstyrrelser af format osv.
Kræver bare at din pc er tændt når du vil se film fra den.
Samt du kan hente/ se alt hvad der er på nettet på en og samme tid

Selv har jeg en gammel pc til et par hundrede kroner som jeg bruger som media ´fidus´
til mit tv, så kan jeg se alt hvad jeg ønsker, virker som en PC skærm, med samtlige menuér
Men det er sikkert en hel, eller ½ anden sag der ikke koster mange penge
kun et kabel fra DIT til DAT.

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 29-09-12 23:48

jeg har en sådan, og ser film via com på tv - meeen må nok tilstå, at jeg aldrig har brændt noget ned , såå sidder nu og kigger på mit fine nyhentede program og tænker... Hmmm hvordan får jeg links fra youtube over i en mappe eller over i programmet i det hele taget, kan jeg starte på noget, før jeg har købt den skive jeg vil brænde ned på? Hehe - når min datter kommer hjem, kan hun sikkert klare det på ti min -

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-09-12 19:29

Du kan hente fra tuben og bonanza.dk med streamtransport
Bruges som en almindelig browser og henter næsten alt fra nettet
Kopier linket fra browser og over i programmet
http://www.streamtransport.com/

Eller JDownloader
Kopier linket fra browser og du er klar til at hente ned
http://jdownloader.org/