/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Holstenske Alper Hvor
Fra : svendgiversen
Vist : 1391 gange
195 point
Dato : 26-09-12 21:37

Vi vil på en lille efterårs tur til de Holstenske Alper, bare med én overnatning, ikke langt herfra...

Først fandt vi via Happy days: Hotel zum Uklei, tæt ved Keller see?
men så i dag, lidt nærmere: Hotel Waldblick i Dershau??

Hvilken af de to hoteller vil I anbefale?

Eller er der et endnu bedre tredie hotel, som I Holstenske Alpe kennere kan anbefale??

Med havudsigt til de smukke søer, fine seværdigheder at se på og til sidst en god middag...

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 195 point
Dato : 27-09-12 15:37
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-09-12 19:53

Foreløbig tak,

men det er ikke søgning der er problemet,
eksempelvis giver ”+plön +hotel” 125 000 svar i msn search.

Det vi efterlyser er personlige, gode, ferie oplevelser i området, på anbefalet hotel…

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-10-12 15:01

Vi har nu booket i Bad Malente, men via Booking.com,

vist dansk, hvorfor?

Er der nogen der kender dette danske booking firma??

Hvilke erfaringer har I, de siger man sparer gennem dem???

Min erfaring er, at når man køber i udlandet via danske mellemled, bliver det altid dyrere...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-10-12 18:15

Vi har nu også booket vor anden overnatning påe t hotel i marsken lige nord for Husum,
også gennem Booking.com...

Så vi er ret afhængige af dette firmas pålidelighed, er der slet ingen der har erfaringer med det?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-10-12 18:28

Jeg er ked af det, svendgiversen, men jeg har ingen erfaring med Booking.com
Umiddelbart er der ikke dårlige anmeldelser at finde på nettet, så jeg vil tro, det er okay - men desværre ingen personlige erfaringer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-10-12 13:09

En af mine venner med erfaring i rejse branchen bekræfter at Booking.com er god nok,

vist Hollandsk, men når man booker i Slesvig Holsten svarer de mærkeligt nok på dansk?

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-10-12 16:38

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-11-12 16:32

Jeg ser der stadig er interesse og kan supplere:

Vi havde to meget fine overnatninger først Arleu Schleuse nord for Husun helt ude i marsken
og så Ferien og Familien Hotel lige nord for Bad Malente, begge kan vi anbefale...

Og booking dot com er god nok, med hotellerne betaler jo for deres booking,
så ser man et billigt tilbud kan man ofte bare ringe og få det samme direkte...