/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
GPS Stedbestemmelse FB
Fra : troldenesdhb
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 26-09-12 07:31

Når man er nogle steder kan man se at folk via FB trykker at de er et bestemt sted.

Eksempelvis, xxxx er nu på Jensens Bøfhus............ osv

Hvordan er Jensens Bøfhus meldt til at kunne blive valgt?

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 26-09-12 08:36

Så vidt jeg husker, så tjekker man ind hvor man befinder sig med sin telefon. Findes stedet ikke, eller er det en forkert stedbetegnelse, kan man oprette et sted.

Er det en virksomhed, som har sat sin google places rigtigt op, bør man kunne tjekke ind og koble sig på virksomheden egen beskrivelse.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 26-09-12 12:56

Du skal bruge den indbyggede GPS i tlf.

Når du bruger den, viser den automatisk hvor du er

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 26-09-12 13:44

Spørgsmålet lød: Hvordan er Jensens Bøfhus meldt til at kunne blive valgt?

Ved at oprette virksomheden korrekt på google places og derefter tjekke ind en enkelt gang fra den fysiske position. Men ja, det skal nødvendigvis gøres fra en smartphone.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-09-12 18:34

og så er det slut med at fortælle 'historier' til ægtefællen / samleveren,... ..

Annuller spørgsmålet
Fra : troldenesdhb

Dato : 08-11-12 10:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål