/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
UnoEuro - hvor mange stjerner
Fra : emhauge
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 25-09-12 07:54

Hej

Jeg overvejer at skifte fra Web10 til UnoEuro.
Det jeg har brug for er et webhotel der understøtter asp & asp.net, samt et mailhotel.

Er der nogle med erfaringer med UnoEuro's produkter og service

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-12 21:35

Du har jo alt det du beder om..............med mindre du har den anden type hos wep10 med
Frontpage adgang.

http://web10.dk/w2_order_pk.php?pk=50

Jeg bruger selv wep10 med hjemmeside og mail som jeg styrer direkte fra "Dreamweaver"

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 26-09-12 07:26

Hej Eyvind

du har ret, jeg har alt hvad jeg beder om, - men jeg mangler en ting som jeg tager som en selvfølelighed - og det er service. Jeg er godt klar over at det er et lav budget hosting firma, til hovedsalig private, og jeg er også klar over at de selvfølelig servicere deres erhverskunder først. Men for nu at bevarer en ordentlig tone her på forumet, vil jeg bare sige at de i den grad har pisset på mig. Jeg kan pt ikke modtage mails fra bla. min bank, DK Hostmaster, Forskellige leverandør (jeg er privat kunde hos web10) ca. 80% af gangene jeg sender til mig selv via en gmail modtager jeg ikke de mails jeg sender.

Derfor vil jeg efter ca. 1,5 år skifte - har ellers været tilfreds indtil, også men deres til tider lange nedbrud, men igen, det er et lav budget webhosting - så OK. De manglende mails er IKKE ok - og slet ikke at de ikke kan hjælpe med problemet

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 26-09-12 09:50

Ok - manglende mails duer slet ikke................

Jeg bruger ikke min domæne mail så tit - så derfor har jeg nok ingen oplevelse om nedbrud.
Jeg bruger mest min gmail.

Godkendelse af svar
Fra : emhauge

Dato : 26-09-12 14:44

Tak for svaret Eyvind. der var ikke mange indlæg på dette - så du får point for din tid