/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
IE8
Fra : 234
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 21-09-12 18:50

Hej.
jeg kører win xp home edition 32bit men , jeg kan ikke installerer IE8 , min skærm bliver blå og computeren slukker.

Hvad er mit problem?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-09-12 19:12

Mon der så ikke står en stop kode på skræmen? Hvis der gør det så er der også kommet nogle .dmp filer i c:\windows\minidump, hvis du pakker den mappe i en .zip eller .rar fil så kan du sende den til mig på support (A) hilsoe . dk så skal jeg analysere dem ig komme med mulig løsning.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-12 01:01

Er din pc opdateret
Er det en Dansk xp home, hvis den er Engelsk, skal du hente den udgave
Systemkrav
Understøttede operativsystemer: Windows XP Service Pack 2; Windows XP Service Pack 3

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-09-12 09:53

Hvis du har diverse toolbars og andre addons kan de konflikte,
så prøv at fjerne dem i Funktioner > Administrer tilføjelsesprogrammer

og afinstaller toolbars i Tilføj/Fjern programmer

Kommentar
Fra : 234

Dato : 22-09-12 13:55

Nu har jeg fjernet div. toolbars men , jeg kan se når jeg går ind i kontrolpanel under tilføj / fjern programmer at jeg ikke kan fjerne sp3 , der er ingen tast hvor der står fjern.

Hvad gør jeg så?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-09-12 14:05

Tror ikke du skal fjerne sp3, så er der vist meget andet der ikke virker rigtigt!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 22-09-12 14:07

Sådan repareres eller geninstalleres Internet Explorer på Windows 7, Windows Vista og Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/318378/da

Kommentar
Fra : 234

Dato : 22-09-12 14:41

der kom en fejlmeddelse frem hvor der stod : szappname fejl.

Jeg har kørt fixit , og den fandt ingenfejl.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-12 20:10

Citat
szappname

Det har vist noget med Words at gøre.

Jeg ville starte forfra, med en ny install og friske opdateringer.

Kommentar
Fra : 234

Dato : 23-09-12 13:14

Hej.
Nu har jeg opdaget at når jeg højreklikker på IE ikonet på skrivebordet er palceringen C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\iexplore.exe

Er det den rigtige placering.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-12 13:32

Nej, den skal være C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 23-09-12 14:20

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-12 14:31

velbekomme, fik du klaret den?