/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Huewai trådløs telefoni
Fra : Dieter
Vist : 453 gange
200 point
Dato : 20-09-12 10:32

Hejh,
er der nogen der ved hvordan man intaster peronernes telefonnummer i telefonen.
Brugsanvisninjgen giver ingen oplysninger herom !!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-09-12 11:00

Huewai laver et væld af produkter mobiltelefoner , modemmer og en del andet, så du må fortælle hvad det er du har.
Hvis det ligner en almindelig bærbar telefon, skal du vel bare taste på tastaturet.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 20-09-12 11:40

Det er en Huawei F385.
Hvis det bare var at indtaste på tastaturet havde jeg ikke spurg t !!

Kommentar
Fra : vith

Dato : 20-09-12 11:59

Sådan en møgtelefon har jeg også - så længe det varer.

Jeg prøvede lige og gjorde følgende:

- Menu
- Kontakter
- Indst.
- Ny
- Vælg mellem Base og SIM
- Vælg mellem Navn og Nummer

Jeg prøvede at vælge nummer og fik tastet et ind - men så kunne jeg ikke komme videre.

Det kan være du selv kan komme videre derfra?

Held og Lykke med møgtelefonen

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 20-09-12 13:52

HEj,
har oplevet det samme. Så nu vil jeg spørge i butikken hvor den er blevet købt !

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-09-12 20:16

De bruger mere tekst på sikkerhed og miljø end på funktioner
http://www.telenor.dk/Images/Hjemmetelefon_brugsanvisning_tcm69-125606.pdf

Ind til butikken og brok Dig ad h***** til.