/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Startside i Firefox.
Fra : spimmer
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 20-09-12 07:15

Hejsa.

Hvordan skifter man startside i Firefox?

spimmer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-12 07:24

Klikker på menu øverst til venstre og så Indstillinger > Indstillinger,
klik på Overordnet
her kan du skrive din startside

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-12 07:51

Eller
start Firefox > gå ind på den side du vil bruge som startside > klik oppe på funktioner > indstillinger > Klik på fanen "overordnet" > klik på " Anvend nuværende side"

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 20-09-12 09:13

Det er nok mig, der er ved at blive tosset, men jeg kan ikke finde hverken: Indstillinger eller Funktioner. Hvad gør jeg?
spimmer.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 20-09-12 09:18

Start Firefox > højreklik på det lille hus oppe til højre > klik på menulinie så den får et flueben

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-12 09:22

Klik på det orange logo oppe til venstre og vælg Indstillinger
eller tast ALT så dukker menu linje op og her kan du vælge Funktioner > Indstillinger osv

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 20-09-12 09:28

Tak for svaret Eyvind. Det var den eneste brugbare løsning!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-12 09:29

Citat
Det var den eneste brugbare løsning!

Forkert, jeg er kommet med to, at du så ikke kan finde ud af det er noget andet!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-12 12:14

Næ næ - faktisk var der hele 3 løsninger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-12 20:33

Det var til denne.
Citat
Det var den eneste brugbare løsning!

Næ næ - faktisk var der hele 3 løsninger.