/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Sultedøden eller lukket fængsel?
Fra : PeterTheisen
Vist : 466 gange
10 point
Dato : 19-09-12 11:50

Hvis du skulle vælge mellem sultedøden og et lukket fængsel i Danmark, hvad ville du så vælge?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-12 12:24

en rugbrød med ost

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 19-09-12 14:12

carlsberg

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-09-12 14:30

Det lyder måske mærkeligt, men jeg vælger at gå mæt rundt i friheden.
Derfor passer jeg mit arbejde = Så har jeg råd til at spise mig mæt.
Derfor begår jeg intet ulovligt = Så slipper jeg for lukket fængsel.

Såååææææhhhhh, jeg kan ikke rigtig råde dig Peter. Det er et valg du selv må træffe.

Tommy

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 10 point
Dato : 19-09-12 15:05

Holder meget af at leve og ikke mindst at spise, så jeg vælger et lukket fængelse

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 19-09-12 16:19

Tak for svaret Tak_for_hjælpen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-09-12 18:11

Meget enig med Kaptajn-Tommy.Som jeg før har beskrevet,er jeg så lovlydigt,at hvis jeg har drukket en enkelt pilsner,kører jeg lige ind til politiet,for at få bekræftet at jeg har lov til at fortsætte.

Hick...bøws. M.