/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
film kopi
Fra : return
Vist : 671 gange
50 point
Dato : 18-09-12 19:05

hej

nogen der ved hvad man skal bruge for at lave en kopi af en kopibeskyttet dvdfilm det er en alm dvd ikke en blueray

og gerne hvor man henter det

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-12 19:27

Til husbehov er denne god samt gratis
http://programmer.downloadcentral.dk/?DVDShrink/Rip-Kopier/Multimedie/832
Ellers skal du over i DVDFab

Kommentar
Fra : return

Dato : 18-09-12 20:31

når ma nbruger dvd shrink skal man så så gemme det format i iso format eller et andet format så man kan brænde dert over på en tom dvd skive ,så man når den er færdig lavet bare kan sætte den i sit drev og så afspillefilmen nogen der kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 18-09-12 20:53

Som jeg lige husker det, bliver der lavet en kopi, som gemmes i en mappe,
og når den er færdig med at decrypte, bliver du bedt om? om den skal brændes eller ikke.
Jeg plejer at vente et par dage.

Ellers ligger indholdet i den mappe du bliver bedt om at vælge, eller som standart
ligger den i Dokumenter så vidt jeg lige kan huske, de ligger som TS og en Audio mappe
som altid er tom og ikke skal med ved en brænding
Mappen TS kan du åbne og så brænde samtlige filer i den over på en DVD, og du har en
ny (ikke crypteret) kopi af din beskyttede dvd.

Men prøv dig lige frem, det tager ikke mange minutter at rippe en dvd
Ellers kan jeg lave en lille guide til dig, engang i morgen

Mangler du et brænder program så kan jeg kun anbefale dette.
http://cdburnerxp.se/

Kommentar
Fra : stinelarsen

Dato : 18-09-12 21:17

Disse to i samarbejde, er super nemme at komme til. Der er en prøve periode på 21-30dage.

http://www.slysoft.com/en/anydvdhd.html

http://www.slysoft.com/en/clonedvd.html

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-09-12 22:21

her kan du hente en Dansk guide/vejledning til Shrink
.. kræver et office program,... MS Office, open office mm. for at kunne læse dokumentet,
http://peecee.dk/upload/view/384162

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-12 23:01

Citat
her kan du hente en Dansk guide/vejledning til Shrink

Altså, der er 2 funktioner i programmet, enten direkte kopi
eller en kopi der er modificeret, altså uden menu og andre sprog og tekst
og muligvis krympet til en størrelse der passer til bruger

Og på min pc, tager det 10 minutter at lave en kopi, på den ene eller anden måde.
Men det var sikker ikke det der blev spurgt om.
Samt hvis man ikke lige? gider sætte sig ind i et godt program, findes der en VIDEO på selv
samme side.
Men bevares, alt skal efter hånden serveres på et sølv fad.

Man lærer altså ikke Adobe PS på 5 minutter, jeg har sat med det program i mange år
før alle programmets muligheder? pludselig gik op for mig.

Og jeg lærer stadig, nyt hver gang jeg bruger programmet

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 19-09-12 06:41

Tak for svaret mig-selv.