/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
proma til yamaha 4 gear
Fra : Banshee
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 02-06-03 22:12

hey alle sammen
jeg har kørt med proma type i et stykke tid (den fra protuna) på min 4 gear. Men den er gået i stykker og jeg skal have en ny!! Jeg har set at der også findes en sort proma og jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med den?
er den bedre eller er det det samme som promaen fra protuna?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 02-06-03 22:19

Jeg har kørt med en i kort tid, men så skiftede jeg til dne skrå 5,3HK udstødning, den gav nogenlunde det samme (ikke særligt godt!) men du burde invistere i en LaFranconi udstødning den ser fed ud og yder bedre end en proma...

men så vidt jeg ved giver den normale proma mere end den mærkelige sorte...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 02-06-03 22:19

Jeg har kørt med en i kort tid, men så skiftede jeg til dne skrå 5,3HK udstødning, den gav nogenlunde det samme (ikke særligt godt!) men du burde invistere i en LaFranconi udstødning den ser fed ud og yder bedre end en proma...

men så vidt jeg ved giver den normale proma mere end den mærkelige sorte...

Kommentar
Fra : Banshee

Dato : 02-06-03 22:25

jeg har en franconi, men den gider jeg ikke køre med den larmer pisse meget!!! hvad tun køre du da med? min går nemlig død når den får en 5,3 på!!

lyddæmperen på min proma flog af, da jeg kørte hurtigt ud af en lige vej :D

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 02-06-03 23:40

Jeg kører med følgende opsætning:

45mm Cylinder
45mm Topstykke
45mm High Speed Stempel
17,5mm Kaburator
18mm Insugningsplade
Racer Membran (den er pisse skod, så jeg aner ikke hvorfor den hedder "racer")
5,3hk skrå udstødning (har 4 af dem !)

Men jeg skal snart ha købt en ny cylinder (den samme, men den jeg har nu er gevindet til forrøret smadret, så det kan ikke sidde ordentligt på) og en LaFranconi! Måske får jeg en 50-52mm Cylinder/top/stempel til den gennem en gut i holland (DEN rykker tror jeg!)...