/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Your system: Windows 32-bit
Fra : marken84
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 17-09-12 14:04

Jeg vil opdatere Adobe Flash Player, da en hjemmeside ikke virker uden det...

Men når jeg går ind på siden http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=DAGCD for at opdatere
skrives der:
Your system: Windows 32-bit , English, MSIE

Jeg bruger Dansk i alt hvad jeg arbejder med - hvorfor så pludselig denne besked?

Hvordan får jeg mon det rettet tilbage til DANSK?

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 17-09-12 14:42

det kan man ikke, under install bliver det konverteret til dansk

husk at fjerne hak ved "Yes, install Chrome as my default browser and Google Toolbar for Internet"

medmindre du vil have denne browser..........også

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-09-12 15:29

Citat
medmindre du vil have denne browser..........også

Fint nok, så kører jeg videre som hidtil.

Og nej den vil jeg bestemt ikke have...

Tak for kvik besvarelse

Godkendelse af svar
Fra : marken84

Dato : 17-09-12 15:30

Tak for svaret dk.