/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
GRATIS fjernelse af DLL problem
Fra : laikatøs
Vist : 407 gange
150 point
Dato : 17-09-12 10:59

Problem: DLL could not be opened, bruger Windows Vista
Får stadig dette skilt op. Har prøvet adskillige gratis scanningsprogrammer, bruger fast AVG
Findes der en let løsning på dansk, er ikke særlig pc kyndig

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-09-12 11:36

Hvis der ikke står noget om hvilken .dll det er der ikke kan åbnes/startes, så må du prøve og gå ind i event viewer og se om der står noget om en fil eller et program der ikke kan starte.

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 17-09-12 19:32

ER der ingen der kan give en hjælp jeg kan finde ud af ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-09-12 19:45

Har du prøvet mit forslag?

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 17-09-12 19:53

Hej webnoob Ved ikke hvad det er ? Har prøvet at skrive event viewer, men ved ikke hvad jeg skal foretage mig ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-09-12 20:45

Hent dette program og ryd op på din pc
Wise Registry Cleaner 7
http://www.wisecleaner.com/download.html

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-09-12 12:39

Jeg kan kigge på din computer via teamviewer.

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 18-09-12 15:27

Hej webnoob Tak for dit tilbud, men er føst ved min bærbare i morgen aften.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-09-12 20:27

Det er heller ikke et problem. Skriv til mig på support (A) hilsoe . dk når du har tid.