/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Muhlenbergia Capillaris white cloud
Fra : Gigli-Chico
Vist : 1097 gange
100 point
Dato : 15-09-12 02:01

Hej alle.

Jeg leder efter noget til haven men har svært ved at finde det. Er der nogen der ved hvor man kan skaffe eller købe Muhlenbergia Capillaris white cloud eller pink muhly i Danmark eller Sverige?
Eller om man kan bestille det andre steder fra i udlandet?

Håber I kan hjælpe mig :)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-09-12 02:18

Hej
Jeg har fundet det her:
http://www.bamboogardencenter.com/products.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&category_id=2&product_id=257
det koster 9,99 Dollar og om du kan få det sendt hertil ved jeg ikke, men det kan du jo selv undersøge.
Held og lykke med det og god week-end
mvh
Bennymanden

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 100 point
Dato : 15-09-12 07:47

Her, fra England, til omkring 40 kr inkl fragt, og i modsætning til ved bestilling fra USA (eller andre lande udenfor EU) uden told, og ikke mindst, PostDks groteske 160 kr gebyr for toldbehandling

http://www.ebay.co.uk/itm/Muhlenbergia-capillaris-Pink-Muhly-ornamental-grass-20-Fresh-plant-seeds-/280965857397?pt=UK_HomeGarden_Garden_PlantsSeedsBulbs_JN&hash=item416adec075

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 15-09-12 12:30

Jeg fandt også selv denne side imorges: http://www.seedman.com/Orngrass.htm
De ser gode ud men nu prøver jeg at kigge på begge. Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 15-09-12 13:11

Selv tak, Gigli-Chico, flot plante, som jeg aldrig har hørt om eller set før.