/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
de indførte agergøns man herhjemme
Fra : return
Vist : 420 gange
128 point
Dato : 14-09-12 19:16

hej

måske der er en som kan hjælpe med at løse dette her , det fra en quiz i jagt vildt og våben (blad nr 11 altså det sidste der er udkommet ).

De indførte agergøns man herhjemme i begyndelsen af det 20. århundrede supplerede den naturlige bestand med ,kaldtes:

1) Bohmere

2) Tjekker

3) Magyarer

---------------------------------------------------------

det jeg har skrevet neden for er i forlængelse af det der står ovenfor .

disse fugle havde ry for at være :

1) meget robuste

2) meget skudstærke

3) meget flygtige

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-09-12 19:50

Return...

Er det efterhånden ikke ved at være lidt pinligt for dig ?
Hver eneste gang du deltager i en quiz angler du efter hjælp.
Mit råd til dig skal være; Lad være med at deltage i noget du ikke ved et døjt om - eller gider at sætte dig ind i.

Søg dog dine svar, fx. i et lexikon - eller google emnet - sværere er det da ikke, uvidende mandsperson...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-09-12 19:53

PS

Hvis du gider at google emnet, ligger svaret lige for - men du bli'r fanden fløjteme nødt til selv at lave arbejdet, dovne hund..!

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 64 point
Dato : 15-09-12 06:33

Agergøns fra de 20. århundrede have ry for at være meget flygtige de såkaldte Magyarer.

Mvh
BW

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 15-09-12 07:50

Tak for svaret betterwisser.