/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Diablo og Firefox
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 289 gange
260 point
Dato : 14-09-12 13:34

Mit valg står mellem at være huslig eller overspringe og spille Diablo men hvergang jeg vil logge ind - opfører den sig som om at jeg indtaster forkert kode og så kan jeg få hjælp og den åbner internettet i Firefox og tænkte om det hunden ligger.

Har nogen af jer erfaring med Firefox og Diablo, da sidste nævnte er sjover end at vaske gulve og skifte sengetøj

I så fald det er fordi Diablo er sat til at åbne i Firefox, hvordan ændre jeg så det til E?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-12 16:19

Der er mange programmer som har hjælpe funktionen på internettet og åbner internet browseren når du klikker på Hjælp, hvis du hellere vil have at hjælpe siden åbner i Internet Explorer, så skal du sætte Internet Explorer som standard browser.
Men det løser ikke problemet med det forkerte kodeord, medmindre du kan finde svar på problemet med kodeordet på internet hjælpe siden

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 14-09-12 17:42

Hmm så fik jeg ikke fornumleret mig rigtigt.

Når jeg bruger internettet til kandu bruger jeg E og jeg bruger også E når jeg skal Google, når jeg spiller Hattrick vælger Firefox da jeg få ekstra ting med her.

Når jeg går på nettet og spiller diablo er det også i Firefox og jeg tænkte de 2 kan måske ikke så godt sammen. Ved der er nogen programmer der ikke funger så godt hvis men ikke bruger E.

Det er ikke en hjælp funktion jeg trykker på, men når den afviser mit kodeord som er 100% rigtigt skal jeg til deres hjemmeside for at åbne den igen og spillet åbner den i Firefox lige som spillet køre i Firefox og sådan kan vi have en fest hele dagen.

Derfor tænkte jeg at Diablo måske ikke kørte optimal i Firefox men jeg ved ikke hvordan man ændre det til at bruge E eller om der er en sammenhæng eller spillet bare er ustabil i disse dage hvor jeg vil spille.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 14-09-12 18:05

E er min standart browser, men spillet er sat til at åbne i Firefox

Annuller spørgsmålet
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 18-09-12 11:39

Det var en fejl hos Blizard ;-(