/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lis Sørensen
Fra : anva
Vist : 1217 gange
200 point
Dato : 13-09-12 21:38

Hvilke numre af Lis Sørensen blev spillet i den sidste af Ø-eventyrerne med Agger og Hjernø, dét på Fanø? Hun sang nogle numre, men det er mere ét, der blev spillet som underlægning?
Anva

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-09-12 21:49
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-09-12 21:55

'Verden i Farver'

Kommentar
Fra : anva

Dato : 13-09-12 22:22

Nej, det er ikke den, jeg tænker på... Den her sang hun vist til guitar-spil?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-09-12 23:16

Citat
Nej, det er ikke den, jeg tænker på... Den her sang hun vist til guitar-spil?

Hm,.. hvor langt inde i programmet bliver sangen spillet, ?

du kan se / gense programmet her :

http://www.dr.dk/tv/se/anne-og-anders-oeeventyr/dr2-tema-pa-oe-eventyr-med-anne-anders-fanoe#!/

Kommentar
Fra : anva

Dato : 13-09-12 23:25

Ja se, dér bliver det værre, for jeg har ikke tid til at kigge igennem lige nu. Men genkendte sangen fra nylig koncert. Mente den nok hed noget med blå eller havet. Men det er hverken "Havet" eller "li´så blå som himlen"

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-09-12 00:26

Citat
Mente den nok hed noget med blå eller havet. Men det er hverken "Havet" eller "li´så blå som himlen"

kan det tænkes du har forvekslet,.. Lis Sørensen med en anden kunstner,... ?

der bliver spillet musik af 24 forskellige kunstnere,.. større eller mindre 'småbidder'
http://peecee.dk/upload/view/383487
klik på "Vis det originale billed" for at forstørre,

det eneste nummer man så Lis Sørensen synge var,.. - 'Verden i Farver'-
også kaldet,.. -'Verden Er i Farver'-

original nummeret kan lånes på :
http://www.bibzoom.dk

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-09-12 08:43

Hvis du ser genudsendelsen, så er nummeret et stykke inde i programmet - spol frem til:

01:39:00 så kommer det straks efter.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 200 point
Dato : 14-09-12 14:38

1.39 : rigtigt,.... der bliver spillet begyndelsen af,. 'Verden er i farver',.....
ganske vist ikke helt som 'Originalen' / 'købeversionen'
da det er en 'live' optagelse.,.. men melodien og teksten er er ens:

VERDEN ER I FARVER
Lyrics by Lis Sørensen

Citat
Havet er
Så blåt som et øje kan se
Aldrig vil jeg glemme
Det jeg så

Livet kom
Og tog mig tilbage igen
Aldrig vil jeg glemme
Havets blå

Verden er i farver nu...........

http://www.maxilyrics.com/lis-s%C3%B8rensen-verden-er-i-farver-lyrics-c581.html

Godkendelse af svar
Fra : anva

Dato : 15-09-12 16:30

Tak for svaret EA_HS.
Gir mig, jeg må blande tingene sammen... Og smuk er den jo!