/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
IE Explorer vil ikke starte op
Fra : troldenesdhb
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 12-09-12 21:53

For nylig er IE Explorer holdt op med at virke. Jeg har forsøgt at afinstallere og geninstallere, men intet virker.

Den starter op og viser bare en hvid side, og "hjulet" drejer og den rigtige startside vises i toppen, men der kommer ikke noget frem.
Det hele startede med at jeg ikke kunne gå på netbank, den meldte Cookies fejl. Jeg har også prøvet at slette alle cookies og rydde op i historie og temp filer. Men ingen ting hjælper?

Crome og Firefox virker ok.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-12 21:59

Lyder som en fejl i din registreringsdatabase. Kør lige en tur igennem med CCleaner fra Piriform:

http://www.piriform.com/ccleaner/download

GENSTART ..og prøv så at geninstallere IE

</SKUD I TÅGEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-12 22:04

Ps. Hvis du ikke sku' vide det?

Så har programmet Ccleaner menu'er til bådeM; fil-/diskrensning, oprydning i registreringsdatabase, samt fjernelse af installerede programmer mm.

Det kan betale si at gå indstillingerne og menuer'ne igennem ..FØR man 'kaster' sig ud i 'noget'!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-09-12 22:04

Fandt svaret

In Internet Options> Advanced> Accelerated graphics (first in the list) try "Use software rendering" checked and unchecked. Any difference?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 12-09-12 22:29

Super </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-09-12 07:49

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-12 15:25

Illillu (Grønlandsk : Selvtak.) </MOLOKYLE>