/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problem med at finde harddisk
Fra : janik
Vist : 270 gange
100 point
Dato : 12-09-12 10:40

Jeg har købt en fujitsu-siemens amilo xi2528 med vista og ville
gerne have installeret min windows 7 men når den kommer
til at finde harddisken den skal installere den på kan den ikke finde
harddisken??

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-09-12 11:25

Kan harddisken ses i BIOS?

Kommentar
Fra : janik

Dato : 12-09-12 11:52

Ja kan den og vista køre også fint når jeg starter op på den så ikke
noget problem der andet end vista er noget skrammel .
Kan bare ike forstå hvis windows 7 skal bruge en sata driver ??

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 12-09-12 11:56

Har du prøvet og ændre i indstillingerne for sata-kontrolleren?

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 12-09-12 13:14

Tak for svaret webnoob.