/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
iPad-kan ikke flytte besked
Fra : hightowernr1
Vist : 1907 gange
50 point
Dato : 11-09-12 20:26

Når jeg vil slette beskeder på min iPad. Skriver den: kan ikke flytte besked. Beskeden kunne ikke flyttes til postkassen papirkurv.
Det er sikkert en indstilling, men kan bare ikke få det til at fungere.

Accepteret svar
Fra : kipros

Modtaget 60 point
Dato : 11-09-12 20:45

Hvilken slags mail-konto er det? Yahoo, Google, Apple, eller noget andet?
Det er nok IMAP-serveren der ikke tillader flytningen, og jeg mener ikke, du kan gøre så meget ved det på din iPad. Bruger du kontoen fra en anden computer? Kan du flytte / slette beskeden der? Hvad med webmail? På iPad kan du vist ikke gøre andet end at deaktivere eller slette kontoen og så slå til / oprette igen.

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 11-09-12 21:13

Det er en privat mail+ gmail. På datterens er det ikke noget problem. Der er der privat mail gmail og hotmail. Har prøvet at sammenligne, men kan ikke rigtig forstå det.

Godkendelse af svar
Fra : hightowernr1

Dato : 11-09-12 21:25

Tak for svaret kipros. Jeg slettede konti, og prøvede forfra. Det hjalp. Så det har sikkert været en indstilling.

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 11-09-12 21:40

Ak ja, en klassiker: slet op opret igen...
Godt at det hjalp.
Vh Jens