/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
æbleeddike
Fra : knt9347
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 11-09-12 09:33

Er der nogen der har kendskab til følgende:
kan der være risici med at tage blodtryksmedicin sammen med æbleeddike

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 11-09-12 10:08

Nej, det er ikke på nogen måder farligt - det bruges jo i mad

Når du spørg sådan antager jeg og ret mig bare hvis jeg tager fejl, at du ønsker at benytte det i forbindelse med vægttab og her vil jeg meget gerne slå på tromme for at der ikke er nogen som helst beviser og dokumentation for at det virker. INGEN og mennesker i hvidekitler der få penge for at sige det virker er ikke troværdige og det er før og efter fotos heller ikke.

Skal du snyde, så vælg noget som er dokumentret som Alli-pilen, NUPO mv og du kan kun holde vægten bagefter ved at have ændret kostvaner. der findes sikkert også mange andre jeg ikke lige på stående fod kan huske.

Skal der "snydes" så er pilen jo genial - den virker lige som lige som når man tager piller mod alkohol at du bliver syg og få mega racer mave og derfor træner du i at spise sundt og kan forsætte med det når pilen er slut.

Dog er en fornuftig kur klart at fortrække men jeg forstå godt som ikke sylfide at man gerne vil have noget andet, der lige kan tage 5 eller 10 kg og jeg har tabt 5 kg med pilen, det virkedet godt sammen med vægtvogterne (de anbefalder dog ikke pilen

Kommentar
Fra : knt9347

Dato : 11-09-12 15:15

Der er ikke tale om at tabe sig men har hørt det kan virke mod leddegigt..urinsyregigt og podagra
venlig hilsen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-09-12 23:50

Der bliver da nævnt noget om det i dette link...

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=1786/sprog=1/grp=6/menu=3/