/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Hjælp! Billig våddragt søges!!
Fra : mccracken
Vist : 2077 gange
450 point
Dato : 02-06-03 17:28

Hvem har en billig!

våddragt til mig(190 cm, 88 kg). Jeg skal bruge den til snorkling, surf osv.

Den skal kun bruges sent forår til tidligt efterår, og må meget gerne have korte ben og ærmer.

hilsen

McCracken

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 02-06-03 17:35

P.S Helst Vestsjælland eller århusområdet

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 460 point
Dato : 02-06-03 18:13
Kommentar
Fra : 1april

Dato : 02-06-03 22:28
Godkendelse af svar
Fra : mccracken

Dato : 07-06-03 13:23

Tak for svaret Melander.

Kommentar
Fra : Jeppeshansen

Dato : 02-05-11 14:22

I Surfline ved Århus har de virkelig mange forskellige våddragter på hylderne. Synes da du skulle tage derud og prøve en. Hvis en våddragt ikke sidder rigtigt holder den enormt dårligt på varmen. En go surfdragt er rigtig fin også at snorkle med fordi den er så fleksibel.

De har en hjemmeside der hedder www.surfline.dk der kan man se alle de forskellige våd og tørdragter.