/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
gratis billedregulering
Fra : meretec
Vist : 607 gange
200 point
Dato : 09-09-12 09:57

HEJ

EN GRATIS SIDE HVOR MAN KAN REGULERE ELLER HVAD DET HEDDER, GØRE BILLEDER FRA SMÅ TIL STØRRE TIL AT SÆTTE DEN PÅ SPIGO ´S PUSLESPIL . ??

TAK

HILSEN MERETE

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-12 10:05
Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 09-09-12 10:05

Du har et program på din PC...

det ligger under programmer, tilbehør...og så paint.... det kan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-12 10:05

Det behøver du da ikke nogen "gratisside" til....

Det kan ENHVER komputer da selv gøre....

Men kvaliteten af billedet ved forstørrelsen kan du ikke selv gøre meget ved - det kommer an på originalbilledets opløsning....

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 09-09-12 13:09

Spigo eller Spilskyen som det hedder nu, har sit eget "micro, micro, redegeringsprogram".

Når du er i spillet Puslespil, er der en kategori der hedder "Mine billeder". Der skal du uploade dine billeder - der står "Indlæs eget billede....". For at få dem til at passe, eller du vil beskære dem, kommer der automatisk en "ramme" du kan trække hen over billedet, så det passer ind i Spilskyens format, eller den del af billedet du vil have med. Når billedet passer, vil den grønne "ok" rubrik lyse op, så klikker du på det, og billedet er nu et puslespil.

Hvis du vil sende billedet til Spilskyen, klikker du på "Send billedet til...." og skriver en lille beskrivelse af billedet, det gør du i rubrikken oppe i høje hjørne hvor der står "beskrivelse". Derefter klikker du på den grønne rubrik "send"

Når du har sendt billedet afsted, kan der gå op til en uge, før du for svar på om dit billede er godkendt. Hvis det bliver godkendt, kan der gå endnu en uge før det kommer som puslespil.

Jeg har selv over tyve billeder som Spilskyen har godkendt til brug. Det er nu meget sjovt at se sine egne billeder som puslespil, og vide at mange mennesker i verden samler netop "mit billede" som et puslespil.

God fornøjelse med at gøre dine billeder til puslespil.

Hvis du får nogen billeder godkendt, hvilket brugernavn har du så på Spilskyen? Så vil jeg se efter dem.

Mange hilsener malmin

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 09-09-12 13:34

Jeg glemte at skrive at du skal være Guld Medlem på Spilskyen/Spigo, ellers kan du ikke sende billeder til "Puslespil".

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-09-12 14:14

photofiltre kan alt.