/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Studiebøger (købes)
Fra : rasha01
Vist : 1178 gange
100 point
Dato : 08-09-12 22:09

Heeej alle sammen,

På vegne af min søster søger jeg to bøger;

Introductory Statistics with R
ISBN: 978-0-387-79053-4

Calculus for Biology and Medicine
ISBN: 978-0-321-67317-6

Hvis nogen derude har disse bøger liggende til salg vil min søster meget gerne købe dem. I må også meget gerne sige til hvis I kender nogen som sælger de to ovenstående bøger

Tak.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 08-09-12 23:09

Prøv på www.pensum.dk

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 09-09-12 22:43

Uden at vide, hvad der skal STUDERES, så kan du helt sikkert hente det her som en PDF fil.
Kræver sikkert login samt du opretter et spørgsmål = ligesom her.
Men de flinke til at hjælpe, med alt, især noget der koster penge.
http://warez-dk.org/forum.php
Eller prøv at Google et par minutter, da det jo ikke er Danske bøger du søger
http://www.pdfsearchengine.org/

Godkendelse af svar
Fra : rasha01

Dato : 13-09-12 19:26

Tak for svaret mig-selv.