/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gentagelser
Fra : sdam
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 07-09-12 12:29

Pludselig nu her, hvor jeg åbner min PC'er, vælter der mails ind til mig i uanede mængder. Det ser ud som om det er mig selv jeg sender til - forstået sådan, at det er samme mail-adresse på hhv. afsender og modtager, og det er selvfølgeligt også derfor de kommer ind i min mailboks.
Hvad sker der ??

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-09-12 13:01

Har du lavet nogen regler i dit mail system? Hvilket program bruger du til E-mail.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 07-09-12 13:02

Windows mail

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-09-12 13:19

Du har klikket på noget du ikke skulle eller du har været inde på en side som har opsnappet din mail.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 07-09-12 14:19

Ja - det har jeg givetvis men hvad?????

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-12 14:56

Ja det er jo ikke til og vide. Men modtager du mails fra dig selv i flere dage, i store mængder, så skal du overveje og bruge spywarefri.dk

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 07-09-12 15:09

Det er først i dag, maskineriet skaber sig sådan!!!

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 09-09-12 13:22

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-09-12 22:29

Hva ehhhhhh!
Er problemet løst?
Hvordan?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 10-09-12 09:21

Godt spørgsmål, med det stoppede faktisk på samme måde som det startede - mere kan jeg faktisk ikke sige til det. Underligt ja, så jeg tror ikke man skal fordybe sig mere i det