/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan jeg ændre mit nuværende tlf.nr. på
Fra : axelbjarne
Vist : 704 gange
500 point
Dato : 07-09-12 07:51

Kan jeg ændre mit nuværende tlf.nr. på Skype, da jeg har købt 2 nye mobiltelefonnummer, og det nuværende tlf.nr. jeg benytter, vil jeg kan have skiftet ud med et andet, da det mobilennr. som jeg benytter på nuværende tidspunkt, kan jeg sgu ikke finde ud af mobiltelefonen.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-12 08:00

Skift af tlf. nummer: Gå op i Skype - Profil - Rediger profil - Slet det nummer du vil ændre ved at trykke Delete - Tryk ikonet Gem - Åbn igen siden og skriv nu det nye tlf. nummer og Gem igen, så er det på plads - min blokeret person er blokeret på alle computere hvor jeg logger på.

Står der i denne tråd

http://www.kandu.dk/spg160803.aspx

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-09-12 08:24

undskyld mig, jeg kan ikke finde mit nuværende mobilnr., når jeg går ind i rediger profil, så jeg kan slette det nuværende.....men derimod kan jeg godt tilføje mit nye tlf.nr.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-09-12 15:45

Ringer du fra selve skype, eller er det dit mobilnr i profil oplysningerne du vil skifte?

Skift i profil
Klik på dit brugernavn, klik på Profil fanen, klik på dit tlf nr, så kan du rette det, klik på "ok vinge" til højre for boks når det er rettet.

Har lavet en lille video
http://www.youtube.com/watch?v=8yrvcmWITvg

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-09-12 07:41

Jeg kan ikke finde det gamle nr. og slette det....deri ligger problemet - der henvises til mit mobiltelefonnummer, som jeg gerne vil bytte ud med et andet, men på rediger min profil, står det gamle ingen steder, men jeg kan tilføje et nyt, hver gang jeg vil sende en sms, henvises der til det gamle.

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 08-09-12 09:00

Det tror jeg så ikke at du kan, det er jo et nummer der er oprettet ved skype,
så du kan oprette et nyt ved skype og så afmelde det gamle!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-09-12 15:47

Prøv at gå ind på din skypekonto - profil. Og så så ned på siden og tryk på konto. Så kommer du ind på den konto du har oprettet.

Og måske kan du rette mobilnummeret og måske skal du slette din profil og oprette en ny med det nye nummer.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 09-09-12 16:43

Umiddelbart kan jeg ikke finde mit "gamle" telefonnummer på skypekonto - profil. Og så så ned på siden og tryk på konto.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-12 17:34

Du kan ikke ændre det

When you sign up for a Skype number, choose carefully because once the number has been assigned, you can't change it. Instead, you'll have to cancel your existing number, apply for a new one and pay the fee again for the new number.

Can You Change Your Number on Skype?
http://www.ehow.com/info_8759267_can-change-number-skype.html#ixzz25zFpPLEq

ovenstående frit oversat af Google

Når du tilmelder dig et Skype-nummer, skal du vælge omhyggeligt, fordi når har fået nummeret tildelt, kan du ikke ændre det. I stedet er du nødt til at annullere din eksisterende nummer, ansøge om et nyt og betale gebyret igen for det nye nummer.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 09-09-12 17:51

Det er jo mit eget mobiltelefonnummer jeg ønsker at bytte ud med et andet...men det kan jeg ikke finde nogen steder og delete det....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-12 18:03

Det må jo være et nummer du har oprettet ved Skype siden du kan sende SMS'er?

Er det fra en PC du bruger Skype, (spørgsmål er i MS Windows), eller er det fra en tlf?!

Prøv at logge af Skype når du har tilføjet dit nye nr. og log på igen.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-09-12 17:56

Det er fra en PC Windows Vista, jeg sender sms'er, og nummeret tilhører en mobiltelefon jeg har, jeg har tilført mit nye nummer, at finde det gamle nummer og slette, det kan jeg ikke.

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 17-09-12 16:13

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-12 17:19

velbekomme, fandt du ud af det?