/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mail forsvinder fra Samsung Galaxy II
Fra : 20Kroner
Vist : 446 gange
40 point
Dato : 06-09-12 11:31

Jeg bruger på min PC Outlook Ekspress og har efter en del besvær fået den lagt over på min Galaxy S II. Jeg kan nu både modtage og afsende mail fra telefonen. Problemet er at indkomne mail forsvinder - nogle gange få sekunder efter jeg har trykket på mail-ikonet andre gange går der lidt længere tid inden de forsvinder, og indbakken er altid tom. Skulle der mon være nogen, der har vået Outlook Ekspres lagt over på Galaxy S II - og fået det til at virke?
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-09-12 15:24

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener
Outlook express kan ikke køre på SGS2

Mener du istedet at du har fået SGS2 til at synkronisere med Outlook Express eller mener du bare at du har fået SGS2 til at koble på samme mailkonto som Outlook Express forbinder til?

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 06-09-12 15:32

Til EXterminator.
Jeg har fået koblet Outlook Ekspress - som jeg har på min PC - til min SGS2- og det eneste problem er bare at de indkomne mails forsvinder fra mobilen, men ligger stadig på min PC.
Venlig hilsen