/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Udskrive gitterlinier i Access 2010
Fra : ppk
Vist : 542 gange
500 point
Dato : 06-09-12 09:58

Hej

Har nu ledt i flere timer, hvordan får jeg udskrevet gitterlinier i Access 2010 ?

Jeg har slået vis gitterlinier til så de kan ses på dokumentet, men de bliver altså ikke udskrevet

I Office 2007 har jeg altid kunnet udskrive linierne.

Så nu håber jeg på at en af jer kloge hoveder kan hjælpe

På forhånd tak.

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-12 18:42

Hvis det er access, at du vi skrive gitterlinerne ud - så husker jeg ikke at de hjælpe linjer kan skrives ud.

Er det excel du mener så er du nød til, først at udfylde det kvadrerede ark for at kunne udskrive det.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-09-12 20:46
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 06-09-12 20:49

Tjek at den ikke står på "Draft" i Sidelayout på fanen Ark

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-09-12 20:51
Kommentar
Fra : ppk

Dato : 07-09-12 09:26

Hej Alle

Tak for jeres hjælp, men intet af det bragte mig vidre.

Når jeg se på vis udskrift, kan jeg se alle gitterlinier ! men de kommer altså ikke med når siden printes ud

I Access 2007 kunne jeg søge via ? om hvordan jeg udskriver gitterlinier, men prøver jeg at skrive det i Access 2010 får jeg ingen hjælp.

Og som en af jeres tips beskrev kunne man skifte et eller andet på et nedre faneblad, denne mulighed har jeg sørme ikke

Håber på at jeg har forklaret mig bedre angående mit problem.

Hilsen
PPK

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 19-11-12 21:04

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-11-12 21:26

velbekomme