/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fejlmeddelese
Fra : morkaren01
Vist : 536 gange
200 point
Dato : 05-09-12 20:26

Jeg har via mit arbejde købt Microsoft Office Professionel Plus 2010, men kan ikke få lov til at installere programmet. Jeg får følgende fejlmeddelese:

Installationsfejl:

Installationsprogrammet kan ikke køre på grund af følgende fejl: Hvis du vil installere og bruge dette produkt skal du køre et af følgende operativsystemer:

Herefter nævnes forskellige platforme og systemer.

Jeg har Winows Vista SP 1 eller SP 2, så jeg skulle kunne køre programmet.

Er der nogen der kan hjælpe????

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-09-12 20:51

Der er forskel på 32 og 64 bit, har du det rigtige?

Kommentar
Fra : morkaren01

Dato : 05-09-12 21:22

Hvordan tjekker jeg lige det??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-12 21:37

Citat
Hvordan tjekker jeg lige det??

SIW prøv Google og hent den portable udgave.

Og har du noget Virtuelt drev kørende, så slå det fra.
Min erfaring med Adobe og MS, de vil ikke godkende kunstige drev, og nægter at installere

Kommentar
Fra : morkaren01

Dato : 05-09-12 21:42

Beklager mig selv
Det forstod jeg ikke meget af.

Hvis du vil hjælpe, så gerne på dansk og ikke it sprog el. lign.

Det skal gerne skæres ud i pap

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-12 21:49

http://www.pendriveapps.com/portable-system-information-diagnostics-tool-for-windows/
Mener du skal til SYSTEM i programmet, der plejer at stå hvad du har? 32 eller 64 bit
Ellers bare op i start - alle programmer - system, der burde det stå med sort og LIDT HVIDT
Og det gør det altså ikke på min maskine
Så godt man har SIW, det fortæller alt om din din PC, lige fra det ene og til koder
men prøv at gå til system eller bundkort = i programmet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-12 21:53
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-12 22:03

Der er forskel på 32 og 64 bit, har du det rigtige?
Noget kan installeres på en gammel maskiner, mens de nye udgaver af MS Office kræver at du er oppe i en / NÆSTEN Windows 8, nu omdage.

Det burde stå på pakken eller hvor du har købt eller lånt din Office 10 henne
samt får du fejlen under installeringen af MS 10, hvilket kan skyldes at du ikke har afinstalleret
tidliger udgaver af MS office, men.
Samt det kan være en ikke kompatibel udgave du har fat i, altså Engelsk udgave på Dansk maskine'
eller omvendt, eller bare en maglende sprogpakke - til det hele.

Kommentar
Fra : morkaren01

Dato : 05-09-12 23:15

Hej igen
Har lige tjekket, det ser ud til at jeg har følgende oplysninger på min pc.

Håber stadig på lidt hjælp

OS-navn   Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
Version   6.0.6000 Build 6000
Anden OS-beskrivelse   Ikke tilgængelig
OS-producent   Microsoft Corporation
Systemnavn   HJEMME-PC
Systemproducent   FUJITSU SIEMENS
Systemmodel   AMILO Si 2636
Systemtype   X86-based PC
Processor   Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7250 @ 2.00GHz, 2001 Mhz, 2 Kerne(r), 2 Logisk(e) processor(er)
BIOS-version/dato   Phoenix 1.0H-1471-0012, 08-05-2009
SMBIOS-version   2.4
Windows-mappe   C:\Windows
System-mappe   C:\Windows\system32
Startenhed   \Device\HarddiskVolume3
Landestandard   Danmark
Abstraktionslag for hardware   Version = "6.0.6000.16407"
Brugernavn   hjemme-pc\Helle
Tidszone   Rom, sommertid
Fysisk hukommelse i alt   2.037,81 MB
Tilgængelig fysisk hukommelse   924,59 MB
Virtuel hukommelse i alt   4,21 GB
Tilgængelig virtuel hukommelse   2,94 GB
Plads til sidefil   2,28 GB
Sidefil   C:\pagefile.sys

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-09-12 02:32

Det der lige får mig til at studse lidt er den med FED

OS-navn Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
Version 6.0.6000 Build 6000
Anden OS-beskrivelse Ikke tilgængelig
OS-producent Microsoft Corporation
Systemnavn HJEMME-PC
Systemproducent FUJITSU SIEMENS
Systemmodel AMILO Si 2636
Systemtype X86-based PC
Processor Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7250 @ 2.00GHz, 2001 Mhz, 2 Kerne(r), 2 Logisk(e) processor(er)
BIOS-version/dato Phoenix 1.0H-1471-0012, 08-05-2009
SMBIOS-version 2.4
Windows-mappe C:\Windows
System-mappe C:\Windows\system32
Startenhed \Device\HarddiskVolume3 Den burde være Volume 1
Landestandard Danmark
Abstraktionslag for hardware Version = "6.0.6000.16407"
Brugernavn hjemme-pc\Helle
Tidszone Rom, sommertid
Fysisk hukommelse i alt 2.037,81 MB
Tilgængelig fysisk hukommelse 924,59 MB
Virtuel hukommelse i alt 4,21 GB
Tilgængelig virtuel hukommelse 2,94 GB
Plads til sidefil 2,28 GB
Sidefil C:\pagefile.sys

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-09-12 02:38

Du har åbenbart flere partitioner på din disk, og dit system ligger sikkert helt forkert

Når du prøver at installere igen, så får du sikkert mulighed for at vælge placering,
altså hvor du vil lægge programmets filer, prøv at søg efter mappen Programmer
og klik installer i den gruppe, istedet for at lade programmet selv gøre det.