/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Arbejder hele tiden
Fra : sonjor
Vist : 381 gange
200 point
Dato : 05-09-12 12:29

Hej
Jeg har en lille Acer Aspire One 722 (netbook),(Win7) som jeg især bruger til afspilning af musik i danse-undervisning.
Jeg undrer mig over, at når den bare er tændt men ikke "laver noget", står den lille runde ring og roterer hele tiden. Hvad er det, der kører ?
Den er også blevet ret langsom og jeg har kørt Ccleaner.

mvh Sonja

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 05-09-12 12:59

Du kan se i Jobliste hvad det er som sluger kræfterne, både hvilke processer som kører og hvor mange af computerens kræfter de kørende processer bruger
Citat
jeg har kørt Ccleaner
har du slettet mere end godt er og det er derfor computeren er på overarbejde?

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 05-09-12 13:21

@o.v.n. Det forstår jeg vist ikke at aflæse, og m.h.t. Ccleaner tror jeg altså ikke jeg har slettet noget, jeg ikke måtte. Hvad kunne det i givet fald være ?

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 06-09-12 10:15

Tak for svaret o.v.n..
Jeg tror, det var fordi den trængte til at blive defragmenteret, hvilket jeg gjorde, og det har i hvert fald hjulpet gevaldigt. Du får pointene, da ingen andre har reflekteret på mit spørgsmål.

mvh Sonja