/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan kan jeg sletter min profil?
Fra : inniliatta
Vist : 287 gange
50 point
Dato : 04-09-12 22:10

hej jeg ville gerne forlader eller slet min profil , men jeg kan ikke finde den at sletter den brugerprofil. ville ellers sletter min brugerprofil.

hilsen Henriethe
mit e-mail : Henrietheboassen@hotmail.com

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-09-12 22:14

Det er nemt søg under sletning af profil på kandu

Svar for 830 gang du i kan ikke slette din jeres profil i dette forum du kan afmelde mail og så farvel

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-09-12 22:37

ændre dit navn til,.. Jørn,..
så går det helt af sig selv,..........................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-12 23:21

inniliatta -> Du kan evt. prøve at bede pænt om at blive slettet ved at sende en e-mail til:

service@kandu.dk

..som nævnt hér: http://www.kandu.dk/contact.aspx

Betingelserne for 'medlemskab' læses hér: http://www.kandu.dk/rules.aspx

Det ER faktisk lykkedes for 'andre', at blive slettet ad denne vej !

..i modsætning til FACEBOOK, hvor man KUN kan blive deaktiveret.

..men forvent IKKE, at dine evt. kommentarer/Spørgsmål vil blive slettet!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : amatør01

Dato : 05-09-12 07:33

det er lidt som i jehovas vidner,,du kommer aldrig ud af det igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-12 16:59

Læg aldrig din mailadresse til offentlig beskuelse i et forum.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-09-12 13:58

Alt hvad du har skrevet af indlæg, svar, tips, dit nickname/rigtige navn, hvis det er oplyst, email osv .....alt det ejer Kandu - indtil Kandu ikke gider at eje det mere....sådan er det.

Men det kan vel ikke overraske dig..??? Hvis du er overrasket over meldingen, er det for du ikke læste hvad du skrev under på, dengang du oprettede om din profil.

Såååeeeeee....men hvis der ikke står noget personfølsomt i dine indlæg, kan det vel være underordnet om profilen bliver slettet eller ej..?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-12 20:33

Tjaeh... det er en ond verden vi lever i http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=271239
Kaptajn-Tommy -> Nej, Jeg ville heller ikke være bekymret ... når jeg læser inniliattas (Henriethe Boassen's ?) profil.
Der er vist ik' det store, at komme efter?
...men Eyvind har som (..altid) en pointe!
</MOLOKYLE>