/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Gode link med oplysning om Islam, tak
Fra : alan57
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 04-09-12 18:48

Nu har dem der kalder sig teamet bag kandu, sku stoppet dette spørgsmål, jeg forstår det simpelhen ikke, at man bruger denne form for at knægte min og andres ytringsfrihed.
Hvad er det der foregår?
Hvad er det vi ikke må skrive og læse her på kandu?
Det kan da ikke have sin rigtighed at alle mennesker herinde vil finde sig i det?
Hvad må vi så ikke skrive/læse om næste gang?
Det er sku noget af en glidebane vi er kommet ind på.
alan57

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-09-12 19:21

Squ

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 110 point
Dato : 04-09-12 19:40

Nej, Teil, det hedder sgu, en forkortelse for "så gud".

I øvrigt enig med alan57, irriterende at man ser er godt spm, blander sig og så bliver det hele borteskamoteret (tryllekunstnerbegreb for at få noget til at forsvinde)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-12 19:58

Det er jo ikke spørgsmålet som sådan det er galt med - det er jo åbenlyst spørgeren!

Er det så svært at forstå

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 04-09-12 20:03

Ja, det er SVÆRT at forstå at spørgeren skulle være problemet, når det temaet skriver er

Citat
Dette spørgsmål er blevet slettet, og kan derfor ikke vises. Grunden til denne sletning kan være, at indholdet af spørgsmålet var krænkende overfor en eller flere personer, eller at spørgsmålet indeholdt ulovlige informationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Nu er det selvf meget forskelligt hvad personer kan føle sig krænket over, men jeg har godt nok svært ved at se, hvad det er i de spm, der netop har været grunden (går jeg ud fra) til at spm. er blevet slettet!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 04-09-12 20:08

Citat
Hvad må vi så ikke skrive/læse om næste gang?
Det er sku noget af en glidebane vi er kommet ind på.

Hvis man er utilfreds med hvordan det fungerer her på Kandu kan man jo da frit gå andre steder hen.

Jeg synes nu det er fint med en god justits omkring tingene.

Jeg er også sikker på det ikke har noget med spørgsmålets karakter at gøre - der har da før været debatteret emner der kunne være "brandfarlige" hvis det er det du tænker på.

Nu ligger det jo sådan at Jørn er og har været blacklistet (snart over 100 gange) så efterhånden er de blevet gode til at spotte ham.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-12 20:13

Seneste eksempel blev åbenbart kvalt allerede i fødslen:

Citat
Der er kommet et nyt spørgsmål fra "Jørn-Yes":
"Underlig politik, eller hvad ?" i kategorien "Politik"

Spørgsmålet er sat til 10 point,
og kan du svare på det inden for én time,
giver kandu.dk dig 10 ekstra point!!

Skynd dig ind på :

http://www.kandu.dk/spg163787.aspx

Hvis du ikke længere ønsker at abonnere på gruppen "Politik" kan du slå dette fra inde under din profil.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Dette spørgsmål er blevet slettet
Dette spørgsmål er blevet slettet, og kan derfor ikke vises. Grunden til denne sletning kan være, at indholdet af spørgsmålet var krænkende overfor en eller flere personer, eller at spørgsmålet indeholdt ulovlige informationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-12 11:20

Kandu teamet gør mange forsøg på at holde en person ude af dette forum, en tid skulle der både e-amil og sms til for at oprette en ny profil, desværre var metoden for let at omgå for dem som vil omgå reglerne og for besværlig for de rigtige nye brugere, denne spammende person har haft mange profiler og vi ved hvordan det ender hvis ikke profilen bliver black listet af teamet, jeg kan ikke bevise med et skærmbillede eller link, kun et link til mit eget spørgsmål efter at jeg havde engang stillede jeg et spørgsmål og inden der var gået time var mit spørgsmål ikke at finde mellem de seneste 20 nye spørgsmål på grund af spam spørgsmål:
http://www.kandu.dk/Spg137129.aspx
Teamet har slettet hundredvis af disse spam spørgsmål, men ikke alle spørgsmål fra de mange spam profiler, det er vist lidt på må og få hvilke spørgsmål som bliver slettet og det har ikke nødvendigvis noget med spørgsmålets indhold at gøre, beskeden ved et slettet spørgsmål er en standard besked så det betyder ikke nødvendigvis at der er noget stødende eller ulovligt i spørgsmålet
Citat
knægte min og andres ytringsfrihed
lad være med at bruge begrebet ytrings frihed, der ER IKKE YTRINGSFRIHED i et forum, for fora gælder code of conduct som er et sæt regler for hvordan man opfører sig, teamet bestemmer altså hvad du må ytre dig om og hvordan
Citat
Det kan da ikke have sin rigtighed at alle mennesker herinde vil finde sig i det?
du vil åbentbar ikke men jeg tror de fleste brugere er glade for at teamet holder spammeren i kort snor, jeg er en af dem som er glad når endnu en af spammerens profliler er sat udenfor, desværre er i med til at holde spammeren i gang så længe i bliver ved med at kommentere i masseprofilen spørgsmål, påstanden med at i svarer på et seriøst spørgsmål holder ikke når i er blevet gjort opmærksom på hvem som stiller spørgsmålet!
Det begynder altid uskyldigt, måske ligefrem seriøst men ender hver eneste gang med at Kandu oversvømmes af spam spørgsmål

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-12 11:27

Citat
irriterende at man ser er godt spm, blander sig og så bliver det hele borteskamoteret
jeg så også spørgsmålet, jeg kan ikke huske nøjagtig men jeg tror du var blevet gjort bekendt med hvem som stillede spørgsmålet og havde skrevet noget om at gå efter bolden i stedet for at gå efter manden, eller var ovenstående noget jeg har læst i et andet af spammerens uskyldige start spørgsmål inden han går amok, nej siger jeg, i nogle situationer bør man gå efter manden

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-09-12 11:30

o.v.n., det er din holdning, at man skal undlade at svare på spm, hvis det er "de forkerte" der stiller dem, min holdning er at lade være med at svare på dumme spm.

For mig er de der ødelægger et spm ved at sende 1000-vis af smileyer, der får systemet til at gå i stå, dem der burde udelukkes.

For en ordens skyld, jeg ved ikke om du er en af disse selvtægtsfolk, så det er ikke en anklage!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-12 12:03

Min upload er alt for langsom til at jeg kan sende hundredvis af smileys, så alene af den grund behøver du ikke mistænke mig for de mange små ansigter i nogle spørgsmål

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-12 12:09

Har i læst mit gamle spørgsmål og alle kommentarer ? Linket er i mit først indlæg her i tråden, hvis i har så kan i se hvor galt det kan gå når spamprofilen er på slap line, der var mindst 25 mere slettede spørgsmål den dag og de efterfølgende dage, så min holdning er at gå efter manden i dette tilfælde, det ender galt hver gang

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 05-09-12 15:24

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-09-12 16:23

Citat
det ender galt hver gang

Og det er ikke engang løwn!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-09-12 16:43

Selv tak, alan57