/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
udstødning til PGO PMX!!!
Fra : bambusneger
Vist : 1202 gange
220 point
Dato : 02-06-03 14:24

hejsa!!!!
Min udstødning er desværre ved at være godt gennemrusten....så nu skal jeg ha fat i en ny!!......lige nu kører min pmx 70-75km/T. Den udstødning der sidder på nu er fra en PGO Big-max(så den giver sikkert lidt ekstra , da der er et større forrør på den udstødning i forhold til en original PmX-udstødning)
NU er mit spørgsmål bare hvilken udstødning jeg skal købe.....hva med en Next-potte??? eller en Basic-potte????
håber nogle har nogle gode forslag og kan agumentere for dem!!!

med venlig hilsen ASke

ps. har tænkt mig at købe et powerfilter og så en ny udstødning uden begrænsning....skal man så ikke indstille kaburatoren???? og hvordan gør jeg det???? Jeg få en mekaniker til at indstille den for mig , mn hvad tager han for det????

Kommentar
Fra : benjamin18

Dato : 02-06-03 14:51

du skal nok tage 1 basic potte den giver godt på toppen og det med karburatoren det tager han måske 100 kr for...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 02-06-03 16:39

Der er mange potter du kan købe, men jeg ville IKKE anbefale next-potten den er simpelt hen ikke pengene værd, og basic potten skulle være lige så skod...

Derimod ville en TopPerformance Powered potte passe fint til en scooter der kører 75kmt ! du kan få den hos www.speed-line.dk og så ligner den den lovlige rimligt meget !

Og indstilling af kaburator er ikke svært, så det burde du næsten selv gå i krig med, det er jo bare en skrue du skal skrue lidt ud og ind ! (for at stille luft/benzin blandingen), det er skam ikke svært..

Og et power filter kan klart anbefales, det giver en del og den får en rigtig fed lyd. Men hvis du skal have sådan et på, skal du have dyset din kaburator op, ellers får den alt for meget luft i forhold til benzin!

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 03-06-03 15:06

hvis der er andre der har nogle komentarer vil jeg meget gerne hører

Kommentar
Fra : lazzyman

Dato : 03-06-03 17:13

Du skal købe en Udstødning - Technigas RS den er fra speed line. Den er rigtig god både i optræk og på toppen. jeg har selv en PMX og der er den på... den koster kun 995 kr lige nu for den er på tilbud.. ses