/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Service på BOSCH jordvarme EHP6
Fra : rhv_82
Vist : 521 gange
105 point
Dato : 04-09-12 09:16

Hej Kandu,

Jeg bor 20 km. fra Vejle.

Hvem kan i anbefale til at lave et service på vores jordvarme pumpe?
Både i forhold til viden og prisniveau?

Vh. Ras

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-09-12 12:34

Du går ind på IVT.DK og finder forhandlerne. Mest sansynligt er Vejle afd tættest på.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-09-12 18:13

Fik du svar?

Kommentar
Fra : rhv_82

Dato : 18-09-12 11:29

Hej 3773,

Jeg har endnu ikke fået noget gjort ved det.

1. Jeg skal jo nok først have fundet ud af hvorfor anlægget taber tryk. Det er ca. 0,8 Bar pr. år. Det finder jeg dog snart ud af. Selve rørene i jorden er jo selvfølgelig trykprøvet så det må næsten være indenfor det er galt...

2. IVT-forhandlerne; er De eksperter på alle varmepumper eller kun BOSCH. Jeg leder jo efter en BOSCH ekspert der kender produktet 100 %???!

Mvh. Rasmus

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 105 point
Dato : 18-09-12 15:27

IVT bygger Bosch varmepumperne. IVT giver 5 års garanti på noget som Bosch giver to års garanti på. Årsagen IVT Centrene skal være uddannet personale. Bosch er der ingen krav til. Der er lidt forskel på centrene. Og iøvrigt eksisterer Hovedgård ikke så vidt jeg er orienteret. Ellers spørger du bare på www.heatpump.dk.

Godkendelse af svar
Fra : rhv_82

Dato : 20-09-12 21:33

Tak for svaret 3773.