/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone 4: Skift Frontglas
Fra : Rustica.dk
Vist : 542 gange
300 point
Dato : 03-09-12 17:51

Hej Kandu-er..
Jeg står for at skulle skifte min kones Ihpone 4 front glas.
Og det tro jeg som nok jeg skal kunne klare!

Mit spørgsmål, er dog:!
KAN jeg skifte kun glasset..
Altså skille glasset fra lcd displayet???

Jeg syntes at have læst at glasset og lcd er limes sammen??

1: Er der nogen der har erfaringer med dette???
2: Har du en vejledning til at skille glasset fra lcd display???

Håber der er en der kan hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 03-09-12 18:01

Den med at skille glas fra LCD kan du ikke uden at ødelægge det!

Installing iPhone 4 Front Glass Display Assembly
http://www.ifixit.com/Guide/Installing-iPhone-4-Front-Glass-Display-Assembly/3148/1

og

How To: Replace iPhone 4 Screen | DirectFix.com
http://www.youtube.com/watch?v=iNM90pb-Xwk

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-09-12 20:31

JA, du kan ikke uden at knække det.
Husk at købe klasse A glas.
Når du er helt nede ved fronten bør du også skifte homeknappen hvis telefonen ikke er helt ny.

Kan godt anbefale dem her hvis du selv opgiver.
http://www.iphonespecialisten.dk/
Jeg fik mit skiftet der, det passede med at jeg skulle til KBH(bor i Jylland). Har dog fortrudt at jeg ikke fik skiftet knappen. De kunne sikkert lave en kombipris på det, da alt arbejdet i princippet er den samme for begge operationer.

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 05-09-12 07:56

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-09-12 16:53

velbekomme